۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۰

آمازون مولد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی اختصاصی را عرضه کرد

ایتنا - این هوش‌مصنوعی می‌تواند تصاویر مرتبط را بر اساس درخواست‌ها یا پرامپت‌های متنی پیچیده تولید کند، و همچنین دقیق بودن ترکیب‌بندی شیء و محدود بودن اعوجاج‌های آن را تضمین می‌کند. به گفته این شرکت، این به «کاهش تولید محتوای مضر و کاهش انتشار اطلاعات نادرست» کمک می‌کند.
آمازون مولد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی اختصاصی را عرضه کرد
آمازون با معرفی مولد تصویر اختصاصی خود وارد همان مسیری شد که بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری در سال جاری پا به آن گذاشته‌اند.
 
مشتریان AWS اکنون می‌توانند پیش‌نمایشی از Titan Image Generator را در کنسول Bedrock مشاهده کنند. آنها می‌توانند یا یک پیام متنی برای تولید یک تصویر از ابتدا وارد کنند و یا یک تصویر را آپلود کرده و آن را ویرایش کنند.
 
آمازون می‌گوید این ابزار می‌تواند حجم زیادی از تصاویر با کیفیت استودیویی و واقعگرایانه را با هزینه کم تولید کند. این شرکت مدعیست که این هوش‌مصنوعی می‌تواند تصاویر مرتبط را بر اساس درخواست‌ها یا پرامپت‌های متنی پیچیده تولید کند، و همچنین دقیق بودن ترکیب‌بندی شیء و محدود بودن اعوجاج‌های آن را تضمین می‌کند. به گفته این شرکت، این به «کاهش تولید محتوای مضر و کاهش انتشار اطلاعات نادرست» کمک می‌کند.
 

کسانی که قصد ویرایش یک تصویر را دارند می‌توانند مناطقی را که می‌خواهند جزئیات را به آنها اضافه یا از آنها حذف کنند جدا کنند. به عنوان مثال، آنها می‌توانند پس‌زمینه را جایگزین کنند یا جای یک شیء را در دست سوژه عوض کنند. این هوش‌مصنوعی همچنین می‌تواند با افزودن جزئیات مصنوعی، تا حدود زیادی مثل قابلیت Generative Expand در فتوشاپ، مرزهای تصویر را گسترش دهد.
 
آمازون می‌گوید که تایتان یک واترمارک نامرئی را روی تصاویری که تولید می‌کند اعمال می‌کند. این شرکت می‌گوید که این ابزار «با ارائه مکانیزمی محتاطانه برای شناسایی تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی و ارتقای توسعه ایمن، امن و شفاف فناوری هوش مصنوعی به کاهش انتشار اطلاعات نادرست کمک می‌کند». این شرکت ادعا می‌کند که واترمارک‌ها در برابر دستکاری‌ها مقاوم هستند. با توجه به آنچه از یک نسخه نمایشی از این تولیدکننده تصویر مشاهده شده است، هوش‌مصنوعی آن همچنین می‌تواند توصیفی از تصویر یا متن مربوطه را برای استفاده در یک پست رسانه اجتماعی تولید کند.
 
کد مطلب: 75792
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام