۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۱

اختراع جدید مدیران سابق اپل برای کاهش استفاده از گوشی‌های هوشمند

ایتنا - شرکت نوپایی که مدیران ارشد سابق اپل تأسیس کرده‌اند، با استفاده از هوش مصنوعی دستگاه نوآورانه‌ای تولید کرده که هدفش «کاهش استفاده از گوشی‌های هوشمند» است.
اختراع جدید مدیران سابق اپل برای کاهش استفاده از گوشی‌های هوشمند

شرکت Humane مستقر در سانفرانسیسکو، روز پنجشنبه از دستگاه AI Pin رونمایی کرد که می‌توان آن را روی لباس‌ مثل سنجاق سینه نصب کرد.

مهم‌ترین ویژگی این دستگاه استفاده از سیستم لیزری است که اطلاعات را به جای صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند، روی دست کاربر نشان می‌دهد.

این دستگاه حرکات دست را تشخیص می‌دهد تا با محتوای نمایش داده شده مانند پاسخ به پیام یا تغییر آهنگ تعامل داشته باشد.

تاب دادن دست به سمت‌های مختلف باعث نمایش گزینه‌های منو می‌شود و بستن مشت، دستگاه را به صفحه اصلی برمی‌گرداند. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به مترجم زبان و پشتیبانی از اهداف غذایی کاربر اشاره کرد.

 

این دستگاه از ۱۶ نوامبر قابل سفارش است و از اوایل ۲۰۲۴ ارسال می‌شود. قیمت آن از ۶۹۹ دلار شروع می‌شود و هزینه سرویس ماهانه ۲۴ دلار است که شامل سرویس تلفن همراه و شماره تلفن برای پیامک و تماس صوتی است.

این محصول از پیشرفت‌های هوش مصنوعی نسل جدید مانند ChatGPT بهره می‌برد و بازتابی از علاقه کاربران به فناوری‌های جایگزین گوشی هوشمند است.

شرکت Humane توسط عمران چودری و بتانی بونگیورنو، مدیران ارشد سابق اپل، تأسیس شده و سرمایه‌گذار اصلی آن سم التمن، بنیان‌گذار OpenAI، با سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری است.
کد مطلب: 75482
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام