۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۱

اشتراک پولی اینستاگرام و فیس‌بوک در اروپا عرضه می‌شود

ایتنا - ​​​​​​​شرکت متا پلتفرمز، دسترسی به اشتراک پولی بدون تبلیغات فیس‌بوک و اینستاگرام را به کاربران در اروپا عرضه خواهد کرد.
اشتراک پولی اینستاگرام و فیس‌بوک در اروپا عرضه می‌شود


این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: از نوامبر، کاربران می‌توانند به قیمت ماهانه ۹.۹۹ یورو در وب و ۱۲.۹۹ یورو از طریق سیستم‌های عامل اپل و اندروید، به این دو پلتفرم شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کنند. سرویس‌های اشتراکی به همه کاربران در اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپایی و سوئیس عرضه خواهد شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این اشترک در واکنش به مقررات سخت‌گیرانه اتحادیه اروپا پیرامون نحوه جمع آوری داده‌های کاربران و استفاده از آنها در اروپا، عرضه می‌شود. شرکت متا در یک پست وبلاگ با اشاره به تصمیم دیوان دادگستری اتحادیه اروپا مبنی بر این که شرکت‌ها در صورت لزوم، باید عرضه یک سرویس جایگزین با یک بهای مناسب را بررسی کنند، به توضیح تصمیم خود پرداخت.

بر اساس گزارش بلومبرگ، سرویس‌های متا در این بازارها بدون هزینه اشتراک و با حمایت تبلیغات، همچنان عرضه خواهند شد.

کمیسر حریم خصوصی داده ایرلند، اوایل سال میلادی جاری، شرکت متا را ۳۹۰ میلیون یورو جریمه کرد و به این شرکت اعلام کرد نمی‌تواند از مبنای قانونی قرارداد برای ارسال تبلیغات شخصی سازی شده به کاربران استفاده کند. متعاقب آن، شرکت متا اعلام کرد قصد دارد از کاربران در اتحادیه اروپا درخواست کند موافقت خودشان را با تبلیغات هدفمند اعلام کند تا به شماری از الزامات تغییر یافته رگولاتوری در این منطقه پاسخ دهد. شرکت متا اکنون امیدوار است با عرضه طرح اشتراک بدون تبلیغات، به کاربران حق انتخاب دهد تا بین دسترسی به اینستاگرام و فیس‌بوک رایگان به همراه تبلیغات شخصی سازی شده و نسخه‌های بدون تبلیغات و پولی این دو پلتفرم، انتخاب کنند.
کد مطلب: 75298
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام