۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۱۹

قابلیت‌ جدید اینستاگرام که شگفت‌زده‌تان می‌کند!

ایتنا - اینستاگرام قابلیت جدیدی را معرفی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد آلبوم‌های تصویری مشارکتی با دوستان خود منتشر کنند.
قابلیت‌ جدید اینستاگرام که شگفت‌زده‌تان می‌کند!

اینستاگرام روز به روز قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذاب جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند. به همین دلیل است که هر روز به مخاطبان و طرفداران این شبکه اجتماعی افزوده می‌شود.

«آدام موسری»، رئیس اینستاگرام، اعلام کرد که این شرکت درحال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد پست‌های مشترک با دوستان خود ایجاد کنند.

در حال حاضر، کاربران اینستاگرام این امکان را دارند که عکس‌ها ویدیوهای خود را به‌صورت یک پست مشارکتی همراه با دوستان خود آپلود کنند.

موسری در شبکه‌ اجتماعی تردز به این ویژگی درحال‌توسعه اشاره کرده است. به گفته او، هنگام ساخت چنین پست‌های مشترکی همچنین می‌توانید تأیید کنید که کدام افراد بتوانند تصویر خود را به پست اضافه کنند.
 

هنگامی که این ویژگی فعال شود، فالوورهای شما دکمه جدیدی با عنوان «Add to post» را مشاهده خواهند کرد. با کمک این دکمه جدید می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای موردعلاقه خود را آپلود کنند. البته این تصاویر فقط پس از تأیید شما برای همه نمایش داده خواهند شد.

اینستاگرام در طول چند ماه گذشته قابلیت‌های زیادی به پلتفرم خود اضافه کرده است که از آن جمله می‌توان به قابلیت نمایش ترتیب زمانی پست‌ها، قابلیت Take a break و قابلیت‌های کنترل والدین روی فرزندان‌شان اشاره کرد. این شرکت همچنین یک قابلیت جدید چک‌آپ امنیتی برای برطرف کردن نگرانی‌های کاربران ارائه کرده است.
کد مطلب: 75287
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام