۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰

به درآمد کم قانع نبودم و ثروتمند شدم

 به ‌نظر من میزان دارایی هر فرد می ‌تواند متناسب به میزان استفاده از هوش مالی او باشد. زیرا آن ‌چه که مشکلات مالی را می ‌تواند حل کند هوش مالی افراد است.
به درآمد کم قانع نبودم و ثروتمند شدم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


 به ‌نظر من میزان دارایی هر فرد می ‌تواند متناسب به میزان استفاده از هوش مالی او باشد. زیرا آن ‌چه که مشکلات مالی را می ‌تواند حل کند هوش مالی افراد است. بنابراین لازم است پیش ‌از هر کاری روی ذهن خود سرمایه‌ گذاری کنید و با ذهنی ثروتمند و انتخابی هوشمندانه وارد حوزه کاری عالی شوید و با تلاش و کوشش دارایی ‌های خود را چند برابر کنید. همان ‌طوری که من از این طریق توانستم در حوزه‌ ی زیر به ثروت بالایی دست یابم. 

 

سرامیک پرسلان جواهر


اگر به دنبال خرید عمده سرامیک هستید و اولویتتان کیفیت سرامیک می باشد ما به شما سرامیک پرسلان جواهر را پیشنهاد می دهیم. البته باید یک سری نکات از جمله طرح و رنگ و همخوانی با محل مورد استفاده و غیره را در زمان خرید رعایت کنید. تولید سرامیک ایرانی بسیار به صرفه است زیرا مواد اولیه ان در ایران یافت می شود و قیمت آن بین 300 تا 500 هزار تومان است. این محصول از یک شرکت پرآوازه و مطرح داخلی برخاسته و سالهاست که با کیفیت بالای خود در بازارهای کشور و همینطور بازارهای صادراتی می درخشد. عامل موفقیت و ماندگاری این محصول، کیفیت بی بدیل آن در وهله اول و در مراتب بعدی، تنوع و ظاهر زیبای آن می باشد که مطابق با خانه های امروزی است.

 

کاشی قدیمی سنتی


حتما قیمت کاشی قدیمی سنتی برای شما اهمیت زیادی دارد و می خواهید یک محصول با کیفیت با قیمت مناسب تهیه کنید، باید گفت این کاشی در مقایسه با سایر کاشی های قدیمی قیمت به صرفه ای دارد. اگر به دنبال زیبایی در کنار قیمت مناسب هستند می تواند گزینه خوبی برای شما باشد، قیمت این نوع کاشی با توجه به نقش های زیبا و با کیفیت آن بسیار مناسب است. شما می توانید آن را در بازه قیمتی 70000 تومان الی 400000 تومان خریداری کنید، برای سفارش این محصول با کیفیت عالی و نازل ترین قیمت با شماره های ما در ارتباط باشید.
 

کاشی بین کابینتی گل برجسته


در هنگام خرید کاشی بین کابینتی گل برجسته علاوه بر کیفیت گزینه مهم دیگر متراژ مورد نظر و حجم این کالا ها می باشد، بهتر است بر اساس فضای مورد نظر اقدام به خرید این کاشی ها کنید. همچنین در نظر گرفتن قابلیت شستشو هنگام خرید گزینه ای اساسی به حساب می آید. به کارگیری این کاشی ها در قسمت هایی که احتمال چرب شدن آن ها وجود دارد، بسیار بالا است در نتیجه این گزینه باعث می شود که دوام کاشی ها بیشتر شود. همان‌ طور که می‌ دانید قیمت کاشی آنتیک بین کابینت بسته به عوامل و پارامترهای مختلفی دست خوش تغییر می شود.
 

 
کد مطلب: 71850
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام