۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۲

باورهای منفی را از ذهن خود دور کنید

برای رسیدن به موفقیت هیچ گاه جمله من نمی توانم را حتی در ذهن خود نیز تکرار نکیند شما قادر به انجام هر کاری هستید و هر کاری را که بخواهید می توانید انجام دهید.
باورهای منفی را از ذهن خود دور کنید
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


برای رسیدن به موفقیت هیچ گاه جمله من نمی توانم را حتی در ذهن خود نیز تکرار نکیند شما قادر به انجام هر کاری هستید و هر کاری را که بخواهید می توانید انجام دهید. من با این باور ذهنی که توانایی انجام هر کاری را دارم وارد دنیای تجارت شدم و در این راه به سعی و کوشش پرداختم و توانستم در مدت زمانی معدود و به واسطه تجارت چرم پول خوبی را به دست بیاورم و به ثروت برسم.

 

چرم مصنوعی پلنگی


چرم مصنوعی پلنگی معمولا وزن سبکی دارد و بیشتر به صورت چرم خام و ارزان به دیگر کشورها ارسال می گردد همچنین در سال‌های اخیر علاوه بر خاورمیانه کشورهای زیادی در آفریقا تمایل به خرید چرم مصنوعی دارند زیرا با قیمت متناسبی در اختیار آنها قرار می گیرد و مقایسه با چرم آماده و دباغی شده قیمت بسیار کمتری برای این متقاضیان دارد.
نمونه ساده و طرحدار چرم غیر طبیعی با طیف رنگی گسترده به کشورهای عربی و یا هند نیز ارسال می گردد و در این مجموعه علاوه بر اینکه اصول و قوانین صادرات چرم به تاجران مبتدی یاد داده می شود.
در صورت تمایل در نحوه سریع و صحیح تجارت این کالا به این فروشندگان نیز کمک می شود تا بتوانند درآمدهای دلاری بهتری از بازارهای جهانی به دست آورند و به نوعی برند خود را تبلیغ نمایند تا سهم سود بیشتری عاید شوند.

 

چرم مصنوعی ضد آب


قیمت چرم مصنوعی ضد آب بر اساس مواد اولیه که در ساخت این محصول استفاده شده است و همچنین طرح و رنگ آن مشخص می شود.
با توجه به موارد که برای قیمت گذاری مشخص شده، قیمت این محصول در حال حاضر در بازار های کشور از متری 180/000 الی 360/000 تومان متغیر می باشد که ممکن است به دلیل نوسانات ارزی تغییر کند.
به دلیل مقاومت و دوام بالای این محصول و همچنین قیمت مناسب آن خرید و فروش آن در بازار از رونق خوبی برخوردار می باشد.
تولیدی هایی که محصولات چرمی را تولید می کنند جهت خرید این محصول با قیمت مناسب می توانند با شماره های مشخص شده در سایت تماس تلفنی حاصل کنند و سفارش خود را در متراژ بالا ثبت نمایند.
 

چرم مصنوعی پشت نمدی


قیمت چرم مصنوعی پشت نمدی در بازار چرم کشور تعادل قیمتی خوبی داشته و عرضه آن با قیمت مناسب در این سایت چرم امکان پذیر است.
چرم مصنوعی پشت نمدی در ایران بیشترین رواج را داشته و همین کار رغبت به این گونه از چرم مصنوعی بیشتر شده است.
چرم مصنوعی پشت نمدی همان طور که پیداست به جهت قابلیت متراژی بودن براحتی جابجا می شود و سبک تر هم است.
متراژ های متفاوتی از این چرم در بازار دیده می شود و براساس این نوع متراژ ها افراد از آن استقبال می کنند.
معمولا بدلیل راحتی در حمل نقل چرم مصنوعی قابلیت های برش و دوخت زیادتری به نسبت سایر محصولات چرمی دارد.

 


 
کد مطلب: 71849
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام