۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۵۰

کمپانی دل در پی سرعت بخشیدن به تحولات صنعت موبایل جهان

ایتنا- کمپانی دل با عرضه سری جدیدی از بسته‌های خدماتی، نرم افزاری و سخت افزاری در تلاش است تا ورود به عصر 5G را برای اپراتورها آسان‌تر کند.
کمپانی دل در پی سرعت بخشیدن به تحولات صنعت موبایل جهان
کمپانی دل با عرضه سری جدیدی از بسته‌های خدماتی، نرم افزاری و سخت افزاری در تلاش است تا ورود به عصر 5G را برای اپراتورها آسان‌تر کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، کمپانی دل اخیرا از شمار جدیدی از سخت افزار، نرم‌افزار و سرویس هایی پرده برداشته است که به گفته این کمپانی ساخت شبکه هایی که از معماری‌های ابری و باز در عصر 5G  بهره مند می‌شوند را برای اپراتورهای موبایل سریع‌تر و اسان‌تر کرده است.
 
حرکت به سوی شبکه‌های ابری-محلی موجب می‌شود که شبکه‌های اپراتورها مقیاس پذیر‌تر و مقرون به صرفه‌تر شده و به همین ترتیب آنها می‌توانند در عین کاهش هزینه‌ها سرویس‌های جدیدتری به بازار عرضه کنند. در این میان فناوری هایی نظیر Open RAN موجب تغییر مسیر از تجهیزات بسیار یکپارچه و اختصاصی شده و امکان ترکیب و مطابقت نوآوری‌ها از فروشندگان مختلف  را برای اپراتورها به ارمغان می‌آورد.
 
 
 
این تغییر به سمت ساختارهای ابری- محلی و باز موجب رشد همگرایی میان شرکت‌های تلکام و صنایع‌ای تی شده و بازیگران بزرگی نظیر دل، گوگل، اچ پی ای،‌ای بی ام، مایکروسافت و اوراکل از این مزیت نهایت استفاده را می‌برند. در این میان کمپانی دل نیز مدعی شده است که فناوری‌های جدید عرضه شده توسط این کمپانی گسترش شبکه‌های مدرت را سرعت بخشیده و آسان‌تر می‌کند.
 
این فناوری‌های جدید که تحت عنوان Dell Telecom Multi-Cloud Foundation ارائه شده است در واقع شامل سخت افزار، نرم‌افزار مدیریت ارکستراتور و پشتیبانی از پلتفرم مخابراتی یکپارچه از جمله Red Hat، VMware و Wind River است. دل همچنین ماژول‌های ارکستراتور فلزی را به نرم‌افزار خود اضافه می‌کند و به این ترتیب اپراتورها می‌توانند بسته پایه ابری را به صورت کامل مستقر کرده و چرخه حیات آن را مدیریت کنند.
 
دل همچنین با عرضه دو طرح جدید گام‌هایی را برای رشد اکوسیستم خود اعلام کرده است که استقرار زیرساخت‌های لبه و هسته‌های 5G را آسان‌تر می‌کند و به این ترتیب یکپارچه سازی اجزای شبکه‌های شرکای مختلف آسان‌تر شده و زمان مورد نیاز برای طراحی، تست و استقرار سرویس‌های جدید کاهش پیدا می‌کند.
 
در نهایت، این کمپانی در حال گسترش قابلیت‌های خدماتی و آزمایشگاهی خود به نحوی است که اپراتورها بتوانند به سرعت نوآوری‌های جدید شبکه را با ریسک کم اجرا کنند.
 
کد مطلب: 67845
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام