۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۳

ماه‌های ناامید کننده پیش روی همراه‌های هوشمند پرچم‌دار

ایتنا- مراکز تحلیلی پیش‌بینی می‌کنند که آمار فروش تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار در سه‌ماهه دوم سال 2016 ممکن است برای شرکت‌ها ناامید کننده باشد.
ماه‌های ناامید کننده پیش روی همراه‌های هوشمند پرچم‌دار


مراکز تحلیلی پیش‌بینی می‌کنند که آمار فروش تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۶ ممکن است برای شرکت‌ها ناامید کننده باشد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های همراه هوشمند معمولا آخرین فناوری‌های خود را بر روی نسخه‌هایی ویژه آماده ساخته و آنها را به‌عنوان پرچم‌داران خود به بازار عرضه می‌کنند.

معمولا فروش این تلفن‌ها برای شرکت‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به‌نوعی نشان دهنده موفقیت شرکت سازنده در بازار به‌حساب خواهند آمد.

 

حال به نظر می‌رسد که تولید کنندگان تلفن‌های همراه باید خود را برای فصل ناامید کننده آماده سازند زیرا پیش‌بینی‌های انجام شده حاکی از آن هستند که سه‌ماهه دوم سال جاری برای فروش پرچم‌دارها چندان مناسب نخواهد بود.

گفته می‌شود که علت اصلی این افول به عدم امکان ارائه فناوری‌های جدید بر روی پرچم‌داران در آستانه عرضه مرتبط خواهد بود.

به‌این‌ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد که این فرایند تا عرضه فناوری‌های جدیدی مانند اینترنت 5G و یا اسکنر چشم ادامه داشته باشد و حتی دامن‌گیر غول‌هایی کنند سامسونگ و اپل نیز بشود.
 
کد مطلب: 44181
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام