۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۰

عرضه قابلیت زیرنویس همزمان برای پادکست‌ها توسط آمازون موزیک

ایتنا- کمپانی آمازون به تازگی امکان ارائه رونوشت را برای پادکست‌های آپلود شده در سرویس آمازون موزیک فعال کرده است.
عرضه قابلیت زیرنویس همزمان برای پادکست‌ها توسط آمازون موزیک
کمپانی آمازون به تازگی امکان ارائه رونوشت را برای پادکست‌های آپلود شده در سرویس آمازون موزیک فعال کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، آمازون موزیک به تازگی اعلام کرده است که برای پادکست‌های اورجینال و سری‌های سوم شخص محبوب خود رونوشت همگام شده قرار خواهد داد.
 
به این ترتیب شرایط به نحوی خواهد بود که کاربران اندروید و iOS از این پس‌ می‌توانند مانند اشعار موسیقی ها، آنچه که گفته‌ می‌شود را به صورت رونوشت بخوانند.
 
این قابلیت برای جستجوی قسمتی از پادکست‌ها و موسیقی‌ها نیز به کار‌ می‌رود. کاربران‌ می‌توانند رونوشت‌ها را مرور کرده و روی خط مورد نظر خود کلیک کنند و به این ترتیب پادکست به قسمت مرتبط با آن خط خواهد پرید.
 
 
 
 این گروه از کاربران همچنین‌ می‌توانند قسمت‌های از دست داده را دوباره بخوانند و در عین حال پیش نمایشی از رونوشت قسمت‌های بعدی در اختیار داشته باشند.
 
یکی از کاربری‌های این قابلیت در زمانی است که سر و صدای محیط اطراف کاربران به حدی زیاد است که نمی‌توانند صحبت‌های پادکست‌ها را درست بشوند. همچنین آنها‌ می‌توانند با نگاهی کلی به رونوشت‌ها قسمت هایی که از جذابیت کمتری برخوردار هستند را رد کنند.
 
امکان افزودن رونوشت از امروز برای کاربران آمریکایی آمازون موزیک فعال است. البته آمازون هنوز اعلام نکرده است که کاربران سایر کشورها چه زمانی به این قابلیت دسترسی پیدا خواهند کرد. با این حال این اقدام به طور واضح برای دور کردن کاربران از مهاجرت به سایر سرویس‌های پادکست ایجاد شده است.
 
کد مطلب: 66713
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام