۰
plusresetminus
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۶

ابزارهای آمازون به والدین کمک می‌کند که بر تبلت فرزندانشان، نظارت داشته باشند

ایتنا- آمازون، ابزارهای جدیدی را معرفی می‌کند که به والدین کمک می‌کند که بتوانند بر تبلت فرزندانشان نظارت داشته باشند و از کارهایی که با تبلت خود انجام می‌دهند، آگاهی کامل داشته باشند.
ابزارهای آمازون به والدین کمک می‌کند که بر تبلت فرزندانشان، نظارت داشته باشند


فکر کردن به اینکه کودکان می‌توانند با داشتن یک گوشی هوشمند و تبلت، چقدر راحت به محتوای نامناسب دسترسی داشته باشند، واقعاً نگران کننده و گاه ترسناک است. با اینکه آخرین نسخه سیستم‌های عامل آی.اُ.اس و اندروید شامل ویژگی‌های محدودیتی و فیلترینگ هستند، اما به نظر می‌رسد این مقدار کافی نیست و والدین نیاز به برنامه‌هایی دقیق‌تر دارند که بتوانند از طریق آنها کار با دستگاه‌های مذکور را برای کودکانشان به کمترین میزان خطر ممکن برسانند.

در حقیقت در این معضل، مهم‌ترین دغدغه این است که فرزندان و مخصوصاً کودکان، به جای آسیب دیدن از ابزارهای جدید، بتوانند به بهترین وجه از وجوه فراوان و مثبت فناوری استفاده برده و ضمن استفاده از زمان آزاد، به آموزش و یادگیری نیز بپردازند و البته از خطرات مصون بمانند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تاپ‌تک نیوز، آمازون با تکیه بر توانایی متخصصان خود موفق به ساخت ابزارهایی شده است که والدین با استفاده از آنها خواهند توانست از عملکرد تبلت فرزند خود مطلع باشند. به عنوان مثال، آنها قادرند کتاب‌هایی که فرزندانشان می‌خوانند و ویدئوهایی که مشاهده می‌کنند را ببینند. بدین منظور پدر و مادر قبل از هر چیز در سرویس "فری تایم" آمازون ثبت نام کنند.

سرویس فری تایم آمازون، مجموعه‌ای از ابزارها برای موافقت با زمان استفاده بچه‌ها از تبلت و کارهایی است که با آن انجام می‌دهند. گفتنی است که این سرویس رایگان است و ابزار داشبورد جدیدی محسوب می‌گردد.
پس از ثبت نام در این سامانه، والدین می‌توانند تمام فعالیت‌های فرزند خود را از طریق وب‌سایت آمازون مشاهده کنند.

علاوه بر این، قابلیت جالب توجه دیگری نیز وجود دارد، بدین ترتیب که پدر و مادر می‌توانند جزئیات نود روزه از مطالعه کتاب‌ها و مشاهده ویدئوها و همچنین مدت زمانی که روی هر کدام از آنها وقت گذاشته شده است را ملاحظه کنند.
طبعاً این سرویس، بهترین راهکار برای خاتمه دادن به پاسخ‌های کلیشه‌ای فرزندان در مورد کارهایی است که در تبلت انجام می‌دهند و والدین با استفاده از این خدمات می‌توانند از محتوای نادرستی که در اختیار فرزندشان قرار می‌گیرد، جلوگیری کنند.

البته گفتنی است که تاکنون برنامه‌های متنوعی برای نظارت بر استفاده کودکان از گوشی‌های هوشمند و تبلت توسط شرکت‌های مختلف به بازار عرضه شده است و هر کدام قابلیت‌هایی دارند.
سرویسی که توسط شرکت آمازون ارائه شده است نیز قابلیت‌های مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال، با این سرویس می‌توان علاوه بر جلوگیری از دسترسی فرزندان به محتوای نامناسب، به آنها کمک کرد که به محتوای مناسب و سالم دسترسی داشته باشند.
 
کد مطلب: 48670
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام