۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۰

آشپزی با کمک الکسا به لطف ست جدید آشپزخانه

ایتنا- کمپانی اسباب‌بازی سازی KidKraft به‌تازگی در اقدام جدید خود ست آشپزخانه ویژه را برای کودکان ایجاد کرده و آن را به دستیار هوشمند مجهز کرده است.
آشپزی با کمک الکسا به لطف ست جدید آشپزخانه
کمپانی اسباب‌بازی سازی KidKraft به‌تازگی در اقدام جدید خود ست آشپزخانه ویژه را برای کودکان ایجاد کرده و آن را به دستیار هوشمند مجهز کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اغلب کودکان علاقه زیادی به آشپزی و تقلید از والدین خود در پخت غذاهای خوشمزه دارند. بر همین اساس کمپانی KidKraft به‌تازگی اسباب‌بازی ویژه‌ای ساخته است که بااتصال به سیستم هوشمند الکسا تجربه‌ای متفاوت از آشپزی بی‌خطر را به کودکان ارائه می‌کند.
 
این اسباب‌بازی که درواقع با تقلید از یک آشپزخانه پیشرفته ساخته شده است به‌راحتی به بلندگوهای خانگی آمازون اکو متصل می‌شود. در ابتدای امر ممکن است فکر کنید که نبود دستیار صوتی الکسا به‌صورت پیش‌فرض روی این اسباب‌بازی اندکی متقلبانه است اما این کار KidKraft برای پایین آوردن هزینه‌ها بوده است.
 
 آشپزی با کمک الکسا به لطف ست جدید آشپزخانه
 
در نگاهی اجمالی به این اسباب‌بازی آشپزخانه‌ای عادی با یک یخچال، ظرف‌شویی، فر و یک مایکروفر کوچک به چشم می‌خورد. علاوه بر این لوازم آشپزخانه نیز که از موادی مانند پلاستیک و چوب ساخته شده است در این آشپزخانه دیده می‌شود. بسیاری از این آیتم‌ها دارای تراشه‌های RFID هستند که می‌توانند محل قرارگیری آن‌ها در آشپزخانه را تشخیص بدهند. به‌این‌ترتیب برای مثال زمانی که کودک کتری را از آب پر می‌کند و برای جوش آمدن روی اجاق‌گاز اسباب‌بازی این آشپزخانه می‌گذارد پس از مدتی صدای جوشیدن آب را می‌شنود.
 
علاوه بر این کارت‌هایی از غذاهای مختلفی که کودک توانایی پخت آن‌ها در این آشپزخانه را دارد برای او در نظر گرفته شده است. کودک با واردکردن هرکدام از این کارت‌ها به یک محفظه خاص در آشپزخانه با کمک الکسا فرایند پخت آن غذا را در آشپزخانه کوچک خود آغاز می‌کند.
 
این ست بازی قفسه‌های مختلفی برای محصولات متنوع دارد و حتی یک فریزر اسباب‌بازی برای غذاهای بسته‌بندی‌شده یخ‌زده در این ست تعبیه ‌شده است. علاوه بر این کودکان می‌توانند آیتم‌های مختلف را در محفظه خاصی از این آشپزخانه اسکن کنند و سپس آن‌ها را در کیسه‌های پارچه‌ای قرار داده و پول مجازی خرید آن را از طریق دراور موجود در این ست پرداخت کرده و به فرایند پخت‌وپز ادامه بدهند.
 
کد مطلب: 59959
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام