۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۳

در همایش I/O 2019 گوگل چه گذشت؟

ایتنا- به تازگی شرکت‌های فیس‌بوک و مایکروسافت همایش‌های توسعه‌دهنده خود را برگزار کردند، دیدی کلی و گذارا نسبت به کارها و برنامه‌های سازمانی خود به علاقمندان دادند. اکنون نوبت به شرکت گوگل رسیده است که از دستاوردهای خود رونمایی کند.
در همایش I/O 2019 گوگل چه گذشت؟
به تازگی کنفرانس توسعه دهنده I/O 2019 گوگل در سان‌فرانسیکو برگزار شد و این شرکت از محصولات خود رونمایی کرد.
مهم‌ترین نکاتی که در این همایش عرضه شد، نسخه بتای ورژن جدید اندروید Q، گوشی‌های پیکسل 3a و 3a XL ، "Nest Hub Max" و "Duplex" بود. تمرکز گوگل در کنفرانس سال جاری میلادی، دو مبحث هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بود.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، شرکت گوگل در این همایش اعلام کرد که دارد روی فناوری جدیدی تحت عنوان یادگیری اتحادی کار می‌کند. در این نوع یادگیری که روش توزیع‌شده هوش مصنوعی است، یادگیری مدل، آسان می‌شود.
برای یادگیری مدل، نمونه‌ها گردآوری می‌شود و پس از رمزنگاری شدن، برای پردازش به فضای ابری ارسال می‌گردد. گوگل از این فناوری در صفحه کلید Gboard استفاده کرده است تا بتواند کلمات بعدی را تشخیص دهد. در Tensor flow federated هم از همین فناوری استفاده شده است.
 
در این همایش شرکت گوگل در مورد تعهد قوی خود به حریم خصوصی سخن به میان آورد و اسنادی در مورد کنترل داده‌ها و سخت‌افزارهای مورد استفاده ارائه داد، همچنین پیشرفت‌های خوبی در زمینه گوگل اسیستنت انجام شده است.
این دستیار هوشمند می‌تواند کارهای خود را با سرعت بیشتری انجام دهد و بدون اتصال به اینترنت برخی جستجوها را انجام دهد.
 

قرار است که قابلیت‌های جدیدی به مرورگر کروم اضافه شود. خط مشی جدید کروم به شکلی است کوکی‌ها را خصوصی‌تر می‌کند و برنامه‌ها و فناوری جدید این مرورگر جلوی شبکه‌های تبلیغاتی را در زمینه پیگیری رفتار کاربران بدون رضایت آنها می‌گیرد.
 
گوگل در زمینه هوش مصنوعی هم رویکرد متفاوتی اتخاذ کرده است. این شرکت قصد دارد تمرکز بیشتری روی مبحث هوش مصنوعی بگذارد تا از نقض داده و مشکلات امنیتی جلوگیری نماید.
با گذشت زمان سیاست‌های این شرکت نمایان خواهد شد. باید تا نمایان شدن نتایج منتظر ماند.
 
کد مطلب: 56766
برچسب ها: گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام