۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

واتس‌اپ محبوب‌تر است یا فیس‌بوک مسنجر؟

ایتنا- طبق گزارش‌های منتشر شده، تعداد کاربران اپلیکیشن پیام رسان فیس‌بوک مسنجر از مرز ۱.۳ میلیارد نفر نیز عبور کرده است.
واتس‌اپ محبوب‌تر است یا فیس‌بوک مسنجر؟



شرکت فیس بوک اعلام کرده است که شمار کاربران برنامه فیس بوک مسنجر این شرکت از مرز ۱.۳ میلیارد نیز گذر کرده و محبوبیت آن در سال جاری میلادی ۳۰ درصد رشد داشته است. بدین ترتیب می توان گفت که فیس بوک رقابت تنگاتنگی را با واتس‌اپ آغاز کرده است.
شرکت فیس بوک نرم افزار جداگانه ای موسوم به فیس بوک مسنجر را برای کاربران ارائه کرده تا بدین وسیله آنها بتوانند از این طریق با دوستان، خانواده و آشنایان خود در فیس بوک به گفت‌وگوی آنلاین پردازند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، به نقل از CNBC، طبق گزارش ها و آمارهای منتشر شده، تنها در پنج ماه گذشته، ۱۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان به کاربران این اپلیکیشن اضافه شده اند که این رقم می تواند نشان دهنده افزایش محبوبیت و موفقیت این پیام رسان باشد.

در حال حاضر نزدیک ترین رقیب پیام‌رسان فیس‌بوک مسنجر، واتس‌اپ و سپس وی‌چت بشمار می رود که البته واتس‌اپ نیز تحت مالکیت خود فیس بوک است.
بنظر می‌رسد روند رو به رشد تعداد کاربران فیس بوک مسنجر و محبوبیت آن، برای سایر نرم افزارهای پیام رسان زنگ خطری باشد تا با ارائه قابلیت ها و امکانات جدیدتری، رضایت کاربران خود را افزایش داده و آنها را حفظ کنند.
کد مطلب: 50181
برچسب ها: فیس‌بوک
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام