۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۲

احتمال غیرفعال شدن گوشی‌های گلکسی نوت ۷ در آمریکا

ایتنا- شرکت سامسونگ ممکن است تا هفته دیگر برای همیشه گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت ۷ را در آمریکا غیرفعال کند.
احتمال غیرفعال شدن گوشی‌های گلکسی نوت ۷ در آمریکا


پس از مشکل آتش گرفتن گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت ۷ (Galaxy Note 7)، شرکت سامسونگ از دارندگان این گوشی خواست تا آن را به این شرکت بازگردانند و یا با محصولی دیگر از این شرکت تعویض کنند. این مسئله، معضلی بزرگ برای شرکت سامسونگ به شمار می‌رود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از Theverge، در حال حاضر یک ماه است که شرکت سامسونگ برای جمع آوری این گوشی‌ها در تلاش است. این شرکت با به وجود آوردن محدودیت‌های بسیار برای کاربران، در حال مجبور کردن آنها برای بازگردانی گوشی هوشمند خود می‌باشد.

این محدودیت‌ها شامل عدم توانایی گوشی به داشتن شارژ بیش از ۶۰ درصد و صفحات Pop-Up که از کاربر تقاضای بازگردانی گوشی هوشمند را به این شرکت می‌کنند، می‌باشد.
در طی این اقدامات تقریبا ۸۵ درصد گوشی‌های گلکسی نوت ۷ در آمریکا جمع آوری شده‌اند. با این حال هنوز تعداد ۲۸۵ هزار گلکسی نوت ۷ همچنان در دست عامه مردم قرار دارد.


شرکت سامسونگ در طی هفته گذشته اقدامات قاطع‌تری را برای جمع‌آوری هرچه زودتر این گوشی‌ها مد نظر گرفته است. این شرکت در کانادا با ارائه یک به‌روزرسانی سیستم بلوتوث(Bluetooth) و وای.فای(Wi-Fi) و به علاوه دیتای خط نیز غیرفعال شده‌اند و این امر باعث شده که نتوان از این گوشی برای برقراری تماس و یا دسترسی به اینترنت استفاده کرد. با این عمل گلکسی نوت ۷ عملا بلااستفاده شده و کاربران مجبور به بازگردانی این محصول به سامسونگ می‌شوند.

اما طبق اخبار جدید سامسونگ قصد دارد به‌روزرسانی جدیدی را برای کاربران آمریکایی این گوشی هوشمند منتشر کند که باعث عدم شارژ شدن گوشی و خاموش شدن آن می‌شود. بر اساس گزارش‌های سایت The Verge، بر روی حداقل یکی از گوشی‌های گلکسی نوت ۷ سامسونگ پیامی مبنی بر عدم توانایی گوشی برای شارژ شدن از تاریخ ۱۵ دسامبر، مشاهده شده است.

هنوز سامسونگ درباره صحت این امر نظری نداده است و به علاوه اپراتورهای آمریکایی مانند AT&T نیز از ارائه نظر در این امر خودداری می‌کنند. با این روش تقریبا همگان مجبورند تا گوشی هوشمند گلکسی نوت ۷ خود را به شرکت سازنده برگردانند.
سامسونگ بر این امر تاکید بسیاری دارد که کاربران می‌توانند با بازگردانی این گوشی، پول خود را کاملا پس گرفته و یا گوشی هوشمند خود را با یکی دیگر از محصولات سامسونگ تعویض کنند.

اتفاقی که در بالا شرح آن گفته شد، یک فاجعه برای این شرکت کره‌ای به حساب می‌آید. حال باید دید سامسونگ چگونه با این مشکل کنار آمده و چه راه حلی برای این تعداد از گوشی هوشمند در نظر دارد.
 
کد مطلب: 46915
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام