۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۳

خیز سامسونگ برای تصاحب جایگاه هواوی در بازار موبایل

ایتنا - سامسونگ قصد دارد موبایل «گلکسی S21» را یک ماه زودتر و در ژانویه عرضه کند تا سهم هواوی از بازار جهانی موبایل را به دست بیاورد.
خیز سامسونگ برای تصاحب جایگاه هواوی در بازار موبایل
 
 شرکت سامسونگ احتمالا موبایل های پرچمدار گلکسی S را حدود یک ماه زودتر از موعد معین رونمایی کند. به گفته ۳ منبع آگاه، دلیل این امر به دست آوردن سهم هواوی از بازار موبایل و حفظ رقابت با اپل است.

به گزارش ایتنا از مهر، سامسونگ مشغول تدارک مقدمات عرضه موبایل «گلکسی S20» در اواخر ژانویه ۲۰۲۱ میلادی است. حال آنکه این شرکت سری پرچمدار S20 را در اوایل مارس سال جاری عرضه کرد.

پیش از بالاگرفتن تنش‌های تجاری میان چین و آمریکا و قرار گرفتن هواوی در فهرست سیاه وزارت بازرگانی این کشور، شرکت چینی موقعیت سامسونگ به عنوان بزرگترین تولید کننده موبایل جهان را به چالش کشیده بود.

همچنین در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ میلادی هواوی به جای سامسونگ بزرگترین تولید کننده موبایل جهان شد. اما به دلیل تحریم‌های آمریکا سامسونگ در سه ماهه سوم سال جاری میلادی دوباره بزرگترین تولید کننده موبایل جهان شد و جایگاه خود را از هواوی پس گرفت.

البته سامسونگ علاوه بر هواوی با رقابت روزافزون با شرکت‌های چینی مانند شیائومی و اپو روبرو است. این شرکت‌ها نیز سعی دارند سهم هواوی از بازار موبایل را به دست بیاورند.
کد مطلب: 62998
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام