۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۱

ویژگی Rooms جدید در پیام‌رسان فیسبوک

ایتنا - ویژگی Rooms با ویژگی گروه یا group فرق دارد؛ چرا که برخلاف گپ گروهی، پیرامون موضوعات خاص با افرادی تمرکز دارد که ممکن است حتی آنها را نشناسید.
ویژگی Rooms جدید در پیام‌رسان فیسبوک


هرچند آزمایش پیشین فیسبوک با شبکه اجتماعی نیمه‌گمنام متمرکز بر علایق از طریق یک برنامه انفرادی با نام Rooms، با شکست روبرو شد، اما به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از cnet، این تجربه اکنون در قالب ویژگی جدید با نام رومز (Rooms) به کمک پیام‌رسان فیسبوک آمده و بصورت محدود در کانادا و استرالیا ارائه شده است.

گفتنی است در ماه سپتامبر، این کد پنهان در برنامه پیام‌رسان کشف شد و به یک ویژگی با همین نام ارجاع پیدا می‌کرد که بدین ترتیب طرز کار رومز را مشخص می‌کرد.

متن موجود در این کد بیان می‌کرد: «رومز برای مکالمات عمومی پیرامون موضوعات و علایق تهیه شده است. هر اتاق (Room)، دارای لینکی است که می‌توان با افراد روی پیام‌رسان به اشتراک گذاشت تا آنها نیز به بحث بپیوندند.»

کاربران همچنین می‌توانند از طریق برنامه پیام‌رسان، برای خودشان تالارهای گفتگو یا Rooms ایجاد کند، به دعوت اعضا بپردازند، اعضای جدید را تأیید نمایند، نام کاربری برای خودشان انتخاب کنند، اعلانات را تنظیم کنند و مواردی از این دست.

اما اکنون ویژگی رومز در اختیار مخاطبان بیشتری قرار داده شده است: استرالیا و کانادا.


گفته می‌شود این کشورها مناطقی هستند که با توجه به کاربران انگلیسی‌زبانی که دارند، اغلب محصولات جدید مربوط به شبکه‌های اجتماعی در آنها امتحان می‌شوند و سپس به ایالات متحده و دیگر کاربران بین‌المللی عرضه می‌گردند.

بنابر توضیح فیسبوک پیرامون رومز، این امکان جدید از ویژگی گروه یا group متمایز است؛ چرا رومز بیشتر بر گپ پیرامون موضوعات خاص با افرادی تمرکز دارد که ممکن است حتی آنها را نشناسید، در حالی که گپ‌های گروهی تنها با اعضای خانواده یا دوستان امکان‌پذیر است.
 
کد مطلب: 46497
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام