۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۵

فیسبوک، رقیب جدید لینکدین

ایتنا - فیسبوک با افزودن گزینه Jobs به صفحات رسمی سازمان‌ها، کسب و کار استخدام لینکدین را به چالش کشیده است.
فیسبوک، رقیب جدید لینکدین


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از techcrunch، فیسبوک این کار با فراهم ساختن امکان تبلیغ موقعیت‌های شغلی در صفحات تجاری در فیسبوک فراهم شده است.

گزینه جدید Jobs به شرکت‌ها کمک می‌کند تا ترافیک زیادی را به سمت صفحه فیسبوک خود روانه کنند، و در عین حال به آنها این امکان را هم می‌دهد تا با پرداخت پول به به این شبکه اجتماعی، در چشم کاندیداهای بیشتری نمایان شوند.

یکی از سخنگویان فیسبوک در این خصوص می‌گوید: «بر مبنای رفتاری که ما در فیسبوک مشاهده کرده‌ایم، و همینطور با توجه به اینکه بسیاری از شرکت‌های کوچک در فیسبوک از موقعیت‌های شغلی جدید خبر می‌دهند، ما هم به این فکر افتادیم تا با راه‌اندازی یک فاز آزمایشی، پست‌های مربوط به موقعیت‌های شغلی را ارائه کنیم.»

یکی از گزینه‌های جدید در فیسبوک در بخش به‌روزرسانی استاتوس، به صفحات شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا به‌طور رسمی موقعیت‌های شغلی جدید را همراه با جزئیات همچون عنوان شغلی، دستمزد یا شرایط آن همچون نیمه‌وقت یا تمام‌وقت، با کاربران به اشتراک بگذراند.

بدین ترتیب، این فرمت خاص می‌تواند پست موقعیت‌های شغلی را از سایر محتواها متمایز سازد و نظر کارجویان را جلب نماید.

این موقعیت‌های شغلی پستی همچنین در صفحات رسمی شرکت‌ها و در برگه‌ای با نام Jobs پدیدار خواهند شد.

گفتنی است این ویژگی‌های جدید می‌توانند لینکدین و امثال آن را به چالش بکشند. شاید سال گذشته هم که فیسبوک دست به آزمایش ویژگی Profile Tags زد، در واقع خود را برای این ویژگی‌های جدید آماده می‌نمود.


در مقایسه با صفحه «استخدام» موجود در وبسایت سازمان‌ها، این شرکت‌ها بدین ترتیب می‌توانند از افزایش دنبال‌کننده نیز سود ببرند؛ خواه فرد در خصوص موقعیت شغلی از آنها سؤال بپرسد یا نه.
 
کد مطلب: 46475
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام