۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۶

Dynamics CRM مایکروسافت روی لینکدین عرضه شد

ایتنا - Sales Navigator لینکدین از نسخه‌های 2011، 2013 و 2015 نرم‌افزار Dynamics CRM مایکروسافت پشتیبانی می‌کند.
Dynamics CRM مایکروسافت روی لینکدین عرضه شد


پاییز گذشته شبکه اجتماعی لینکدین نرم‌افزار سازمانی Salesforce CRM را به ابزار Sales Navigator اضافه کرد و روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای گفته شد که این شرکت با برداشتن گام‌های بلندتر قصد دارد نرم‌افزار سازمانی Dynamics CRM را هم به این ابزار اجتماعی اضافه کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، ابزار Sales Navigator که به صورت ویژه برای متخصصان فروش در سازمان‌ها ارائه شده است، قابلیت‌های گسترده در زمینه فروش کالاهای مختلف را از طریق شبکه اجتماعی لینکدین در اختیار مشترکان سازمانی قرار می‌دهد.

به عنوان مثال، کاربران می‌توانند با استفاده از این ابزار چشم‌اندازهای مورد نظر خود را آسان‌تر شناسایی و هدفگیری کنند و چرخه کوتاه‌تری را برای فروش محصولات خود در نظر بگیرند.

این ابزار اجتماعی هم‌اکنون با در اختیار گرفتن Dynamics CRM مایکروسافت و قابلیت‌های پلتفرم مذکور، به مدیران فروش سازمان‌ها امکان می‌دهد فعالیت‌های خود را بدون کنار گذاشتن ابزارهای سازمانی، روی شبکه اجتماعی دنبال کنند.

 

کاربران ابزار Sales Navigator هم‌اکنون می‌توانند درخواست‌ها و پیام‌های خود از طریق سرویس InMail به صورت مستقیم به نرم‌افزار Dynamics CRM مایکروسافت ارسال کنند. آنها همچنین می‌توانند از راهکارهای جدید مایکروسافت روی فضای اجتماعی اینترنتی بهره‌مند شوند.

در این میان زمانی که یک کاربران سازمانی پروفایل مربوط به چشم‌انداز خود را روی Dynamics CRM مایکروسافت مشاهده می‌کند، قابلیت TeamLink در ابزار Sales Navigator افرادی که به آن متصل شده‌اند را نمایش می‌دهد.

لازم به ذکر است که Sales Navigator لینکدین از نسخه‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ نرم‌افزار Dynamics CRM مایکروسافت پشتیبانی می‌کند.
 
کد مطلب: 36566
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام