۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۰

قفل‌گذاری ویژه برای «اندروید»

ایتنا - اپلیکیشن سولولاکر برای لاک‌اسکرین گوشی شما راه‌های ویژه‌ای را پیشنهاد می‌کند.
قفل‌گذاری ویژه برای «اندروید»


اگر از صفحه قفل یا رمزگذاری گوشی اندرویدی خود خسته شده‌اید و به‌دنبال یک راه جدید و خاص هستید، پیشنهاد امروز ما برای شما استفاده از برنامه‌هایی است که شیوه‌های مختلف قفل‌گذاری روی گوشی را در اختیار شما می‌گذارد.


به گزارش ایتنا از ایران‌آنلاین، یکی از جالب‌ترین برنامه‌ها در این خصوص اپلیکیشن Solo Locker است. این اپ اگر هم شیوه بازگشایی یا پترن (pattern) بازگشایی گوشیتان را فراموش کنید یک راه ویژه برای شما دارد. در این اپ به جای دایره‌هایی که شکل پترن را مشخص می‌کند امکان گذاشتن عکس‌های دلخواه شما وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید در هر دایره عکس افرادی را که دوست دارید، قرار دهید و سپس با اتصال این عکس‌ها از روی رابطه‌ها یا سن‌ آنها الگوی رمز خود را انتخاب کنید.

Solo Locker امکان شخصی‌سازی بیشتر صفحه قفل را نیز به شما می‌دهد برای مثال می‌توانید دایره‌های عکس یا گذاشتن رمز را به شکل قلب، ستاره و... نیز در بیاورید. دسترسی به ویجت‌ها و تم قفل صفحه‌ جالب و خاص نیز از دیگر قابلیت‌های این برنامه است. این اپلیکیشن به صورت رایگان و از طریق کافه‌بازار در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است. البته این اپ تنها برای کاربران اندرویدی نسخه ۴ و بالاتر قابل استفاده است.

حالا اگر می‌خواهید صفحه قفل گوشی اندرویدی شما از نظر گرافیکی شبیه به صفحه قفل در ios شود، می‌توانید از LockScreen iOS9 استفاده کنید. با کمک این برنامه می‌توانید قفل صفحه گوشی اندرویدی خودتان را به سبک گوشی‌های آیفون یا تبلت‌های آیپد بازگشایی کنید یا برای آن رمزهای عبور ۴ و ۶ رقمی انتخاب کنید. دسترسی به نوار ابزار کشویی آیفون مانند دوربین، ماشین حساب، فلش، حالت هواپیما، وای‌فای و... از دیگر قابلیت‌هایی است که با این برنامه در اختیار خواهید داشت. LockScreen iOS9 هم به صورت رایگان از طریق کافه‌بازار برای کاربران سیستم‌عامل اندروید در دسترس است.
کد مطلب: 45212
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام