۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۶

اتحاد اپراتورهای بزرگ اروپایی برای فراگیر شدن نسل پنجم تا 2020

ایتنا- اپراتورهای اروپایی، عزمشان را جزم کرده‌اند که هرچه زودتر شرایط استفاده از شبکه‌های نسل پنجم را برای شهروندانشان فراهم کنند!
اتحاد اپراتورهای بزرگ اروپایی برای فراگیر شدن نسل پنجم تا 2020


گروهی متشکل از ۲۰ اپراتور بزرگ مخابراتی در جهان از جمله دویچه تله‌کام، نوکیا، وودافون و بی.تی اعلام کرده‌اند تا سال ۲۰۲۰ خدمات نسل پنجم تلفن همراه را در تمامی کشورهای اتحادیه اروپا راه‌اندازی می‌کنند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از ورج، اعضای این گروه یک دستور کار هفت صفحه‌ای موسوم به مانیفست نسل پنجم را هم منتشر کرده‌اند که در ان جزییات راه‌اندازی شبکه‌های نسل پنجم مخابراتی در قاره اروپا تشریح شده است.

این شرکت‌ها همچنین از رگولاتوری‌های کشورهای عضو خواسته‌اند قوانینی سهل و آسان به منظور تسهیل دسترسی به اینترنت و خدمات ارزش افزوده مخابراتی وضع کنند تا ملل مختلف هم به اقداماتی مشابه ترغیب شوند.

این شرکت‌ها در تلاش برای طراحی یک برنامه عمل ارائه خدمات نسل پنجم تلفن همراه هستند تا از این طریق مردم بتوانند از مزایای این خدمات پرسرعت در خودروها، مراکز درمانی، به منظور حفظ امنیت عمومی، ایجاد شهرهای هوشمند و برای تفریح و سرگرمی بهره‌مند شوند.

آنان همچنین بر ضرورت جذب سرمایه به منظور ایجاد زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی خدمات نسل پنجم مخابراتی در ۲۸ کشور عضو اتحادیه اروپا تا سال ۲۰۲۰ خبر داده‌اند.
کد مطلب: 44122
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام