۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۴

۸۰ درصد کاربران از خدمات ابری رایگان استفاده می‌کنند

ایتنا - محبوب‌ترین فرمتی که کاربران روی فضای پردازش ابری ذخیره می‌کنند عکس است و از تمام فایل‌های موجود در این فضا 71 درصد را عکس‌ها تشکیل می‌دهند.
۸۰ درصد کاربران از خدمات ابری رایگان استفاده می‌کنند


حدود ۳۰ درصد از بزرگسالان بریتانیای از فضای پردازش ابری برای ذخیره اطلاعات شخصی خود استفاده می‌کنند و این گزارش را سازمان رقابت و کنترل بازار بریتانیا (CMA) بر اساس بررسی‌های جدید خود منتشر کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از کلودکامپیوتینگ-نیوز،‌ «نیشا آرورا» مدیر مرکز خدمات مشتری CMA با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد: «بازار خدمات پردازش ابری با سرعت باورنکردنی در حال رشد است. ما باید با اطمینان کامل به این نتیجه برسیم که علاوه بر سازمان‌های بزرگ، کاربران خانگی هم از خدمات ابری استفاده می‌کنند.»

در این بررسی مشخص شد هم‌اکنون ۸۰ درصد کاربران برای استفاده از خدمات پردازش ابری مورد نیاز خود هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند و این در حالی است که هر روز در بریتانیا به طور میانگین ۲.۵ میلیارد گیگابایت اطلاعات ایجاد می‌شود.

 

محبوب‌ترین فرمتی که کاربران روی فضای پردازش ابری ذخیره می‌کنند عکس است و از تمام فایل‌های موجود در این فضا ۷۱ درصد را عکس‌ها تشکیل می‌دهند. پس از آن اسنادی که به صورت شخصی تولید شده‌اند با ۳۲ درصد قرار دارند، موسیقی با ۲۹ درصد و اسناد شخصی به اشتراک گذاشته شده نیز با ۲۳ درصد بالاترین سطح محبوبیت را بین فرمت‌های مختلف ذخیره شده روی فضای ابری به خود اختصاص داده‌اند.

دولت بریتانیا طرح جامعی را با نام مقررات عمومی حفاظت از داده‌ها (GDPR) دنبال می‌کند که به موجب آن قرار است طی دو سال آینده ضمن افزایش دسترسی کاربران به فضای پردازش ابری، امنیت آنها ارتقاء یابد.
 
کد مطلب: 43259
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام