۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۲

۸۳ درصد فضاهای کاری سازمانی مبتنی بر خدمات ابری

ایتنا - 66 درصد متخصصان IT در شرکت‌ها و سازمان‌ها امنیت را مهم‌ترین دغدغه برای سازگاری استراتژی‌های کسب‌وکار با فضای ابری می‌دانند.
۸۳ درصد فضاهای کاری سازمانی مبتنی بر خدمات ابری
به تازگی مرکز LogicMonitor گزارش جدیدی را با عنوان زیر منتشر کرده است تا وضعیت بازار جهانی خدمات پردازش ابری در سال‌های پیشِ رو مشخص شود:
«چشم‌انداز ابری 2020: آینده مطالعات پردازش ابری».

به گزارش ایتنا از رایورز در این تحقیق و مطالعه بیش از 300 مدیر IT شرکت‌های بزرگ حهان حضور داشتند و کارشناسان بر پایه آن اعلام کردند 63 درصد سازمان‌ها تصمیم دارند طی سال 2018 میلادی فعالیت‌های خود را به فضای پردازش ابری انتقال دهند؛ ضمن آنکه اذعان داشتند در این میان، سرویس‌های پردازش ابری عمومی، بهترین گزینه از نظر آنها محسوب می‌شود.

همچنین مشخص شد 66 درصد متخصصان IT در شرکت‌ها و سازمان‌ها امنیت را مهم‌ترین دغدغه برای سازگاری استراتژی‌های کسب‌وکار با فضای ابری می‌دانند.

کارشناسان همچنین تصریح کردند بیش از 50 درصد متخصصان فناوری در سازمان‌های مختلف بر این باورند که هوش مصنوعی و سیستم‌های یادگیری ماشینی، مهم‌ترین نقش را در فرآیند سازگاری با خدمات پردازش ابری ایفا می‌کنند و از این رو، در سال 2020 میلادی بیش از 67 درصد فرآیند سازگاری فعالیت‌های سازمانی با فضای پردازش ابری مبتنی بر سیستم‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی انجام می‌شود.

طبق گزارش نهایی منتشر شده از سوی این مرکز تحقیقاتی، 83 درصد فضاهای کاری در سازمان‌ها در سال 2020 میلادی مبتنی بر فضای پردازش ابری مورد استفاده قرار می‌گیرند و در این میان پیش‌بینی شده است 41 درصد فضاهای کاری در ابتدای دهه سوم از هزاره سوم مبتنی بر خدمات ابری عمومی باشند.
 
کد مطلب: 51681
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام