۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴

عرضه مدل‌های کوچک و ارزان‌قیمت تر از بلندگوی اکو

ایتنا- آمازون قصد دارد دو محصول جدید با امکانات بلندگوی اکو عرضه کند. یکی از آنها بلندگوی کوچک‌تری موسوم به Echo Dot و دیگری محصولی موسوم به Amazon Tap است.
عرضه مدل‌های کوچک و ارزان‌قیمت تر از بلندگوی اکو


به گزارش ایتنا از فارس، فروش این دو محصول از سه هفته دیگر آغاز می‌شود ولی پیش خرید آن‌ها هم از حالا ممکن است.


Echo Dot هم مانند نمونه بزرگ‌تر بلندگوهای آمازون موسوم به اکو برای دریافت فرامین صوتی کاربران و اجرای آنها قابل استفاده است و البته بر خلاف بلندگوی اکو بی‌سیم بوده و می‌توان از آن برای گوش کردن به سرخط اخبار و برخی امور ساده دیگر هم استفاده کرد.

Amazon Tap هم بلندگویی سبک و قابل حمل است و برای استفاده‌های مسافرتی قابل استفاده است. با استفاده از این بلندگو می‌توان به طیف گسترده‌ای از برنامه‌های محبوب پخش موسیقی مانند Spotify، Pandora و iHeart Radio دسترسی یافت و از آنها برای پخش فایل‌های مختلف موسیقی استفاده کرد. یکی از مزایای این بلندگوها امکان استفاده از باتری است.

بلندگوی اکو در ماه‌های اخیر به علت افزوده شدن امکانات متنوع مورد توجه قرار گرفته، به گونه‌ای که از آن می‌توان برای کرایه تاکسی از طریق برنامه همراه اوبر و سفارش دیگر کالاها و خدمات هم استفاده کرد. برخی کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این بلندگو در سال‌های آینده به تجارت چند میلیارددلاری برای آمازون مبدل شود.
کد مطلب: 41671
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام