۲
۰
plusresetminus
شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸

کمپین اینترنتی ساخت ایران برای حمایت از کالای باکیفیت داخلی

ایتنا- کمپین ساخت ایران برای حمایت از کالای باکیفیت داخلی و کمک به افزایش توانمندی تولیدات ایرانی آغاز شده و تا دو هفته ادامه دارد.
کمپین اینترنتی ساخت ایران برای حمایت از کالای باکیفیت داخلی


مصرف‌کنندگان ایرانی بی‌شک یکی از بازیگران اصلی صنعت ایران‌ هستند. زیرا با خرید و حمایت از کیفیت‌های برتر ایرانی می‌توانند صنعت پیشرو بسازند.


به گزارش ایتنا از فارس، در همین راستا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایرانی در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای حمایت از تولیدکنندگان محصولات باکیفیت داخلی کمپین ساخت ایران made_in_ir# را به راه انداخته است.

این کمپین با حضور مصرف‌کنندگان از کالاهای باکیفیت ایرانی تلاش دارد تا از طریق این حمایت، به افزایش توانمندی تولیدات ایرانی کمک کند.

این کمپین در قالب یک نظرسنجی با حضور چهل برند باکیفیت ایرانی فعال از بیست و هفتم بهمن ماه آغاز شده و تا دو هفته ادامه خواهد داشت.

مخاطبان می‌توانند برند‌های محبوب خود را با توجه به حوزه فعالیت انتخاب کنند و رای دهند.
کد مطلب: 41349
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
این کمپین مصنوعی است. کمپین خودجوش مردمی نیست. کمپین تولید کننده های کالای بی کیفیته. اینها به جای تلاش برای ایجاد کمپین مصنوعی به نفع خود کیفیت محصولاتشان را ارتقاء دهند تا با کالاهای مشابه خارجی بتوانند رقابت کنند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
والا اگر این فورشگاه معروفی باشه که همه میشناسن خودش عامل مهمیه در ورشکسته کردن کلی شرکت و تولید کننده. حالا میخاد با یه حرکت پوشش کار خودش رو مخفی کنه. اصولا اینا سرمایه گذار خارجی دارن اونوقت شما باور میکنی که خارجی دلش بحال تولید داخلی بسوزه؟؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام