۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹
با امضای تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه؛

مجری طرح تجمیع سرویس‌های ارزش افزوده تلفن همراه تعیین شد

ایتنا-با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه صنعتی اصفهان، شرکت ارتباطات سیار ایران و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان مجری طرح تجمیع سرویس‌های ارزش افزوده تلفن همراه شد.
مجری طرح تجمیع سرویس‌های ارزش افزوده تلفن همراه تعیین شد



به گزارش ایتنا از ایسنا، با حضور دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تفاهم‌نامه سه جانبه میان دانشگاه صنعتی اصفهان، شرکت ارتباطات سیار ایران و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به منظور ایجاد یک شرکت دانش‌بنیان به امضا رسید.


هدف از امضای این تفاهم‌نامه سه جانبه ایجاد زمینه‌های مشارکت و سرمایه‌گذاری در حوزه ارتباطات سیار و فناوری‌های نوین، نوآوری و توسعه کسب و کار نوپا و نوآور مرتبط و تأسیس یک شرکت مشترک دانش‌بنیان است.

بر اساس این تفاهم نامه سه جانبه که زمینه‌های انعقاد آن در بازدید بهمن ماه سال گذشته سه تن از معاونان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از دانشگاه صنعتی اصفهان فراهم شد، گسترش طراحی، تولید و تجاری‌سازی محصولات و خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در بازارهای داخلی و بین‌المللی در قالب اعطای امتیاز تجمیع کنندگی (اگرگیتوری) به شرکت مشترک در حال تأسیس واگذار شد.

همچنین تسهیل خلق و توسعه ایده‌های بکر کارآفرینی و مبتنی بر آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناورانه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، شتاب‌دهی به تشکیل و توسعه هسته‌های فن آفرین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با مشارکت نیروی انسانی زبده و تربیت شده مرتبط، شناسایی فعالان کارآفرین حوزه فناوری اطلاعات استان و ایجاد تعامل سازنده و هم‌افزا بین اعضای زیست بوم فناوری اطلاعات استان از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

تسهیل در شکل‌گیری و رشد شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه فناوری‌های نوین ارتباطات و اطلاعات با تکیه بر منابع انسانی استان، افزایش سطح کمی و کیفی محصولات تولید شده توسط دانش‌آموختگان دانشگاهی، کمک به کاهش هزینه تمام شده محصولات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از طریق ارائه سرویس‌های با ارزش افزوده بالا، کمک به تولید محتوای دیجیتالی با کیفیت و مقرون به صرفه به منظور تقویت فضای مجازی و کمک به توسعه بازار شرکت‌های موضوع تفاهم‌نامه در بازارهای داخل و خارج از کشور، دیگر اهداف و نتایج مورد انتظار از این تفاهم‌نامه تعیین شده است.

بر اساس این تفاهم‌نامه، دانشگاه صنعتی اصفهان مجری طرح تجمیع سرویس‌های ارزش افزوده تلفن همراه شد.

در این مراسم همچنین از ۱۰ نفر از نخبگان فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اصفهان از جمله سه عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر حسین سعیدی، دکتر علی محمد دوست حسینی و دکتر فرامرز هندسی بطور ویژه تجلیل شد.
کد مطلب: 45022
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام