۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۲
وزیر ارتباطات:

آنتن‌های تلفن همراه مضر سلامتی نیست

ایتنا- با وجود تاکید مسئولین بر بی‌ضرر بودن آنتن‌های تلفن‌های همراه، اما همچنان این مسئله، نگرانی کاربران را در پی دارد.
آنتن‌های تلفن همراه مضر سلامتی نیست


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از باور غلطی که در ذهن مردم در زمینه تاثیرات منفی آنتن‌های بی‌تی‌اس ایجاد شده است، گفت: کشورهای اروپایی و غربی به موضوع سلامت مردم بسیار اهمیت می‌دهند و این در حالی است که تکنولوژی مورد استفاده در کشور ما و نظارت‌های انجام شده در ایران برابر مقرارت و استانداردهای بین‌المللی است. اگر این تکنولوژی زیانی داشته باشد، اولین کسی که ورود می‌کند ما هستیم.


به گزارش ایتنا از ایسنا، محمود واعظی عصر سه‌شنبه ۱۳ بهمن در جلسه شورای اداری استان فارس، اظهار کرد: قراردادهای بسیار بزرگ و بی‌سابقه‌ای در این سفر امضا شد و تمام شروط ایران در قراردادها نظیر سرمایه‌گذاری مستقیم یا توسط بانک‌ها، ایجاد خط اعتباری، انتقال تکنولوژی، امکان عرضه محصولات تولیدی در ایران به بازارهای جهانی لحاظ شد.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: زمانی تمام شرکت‌ها ماه‌ها به‌دنبال پهنای باند بودند اما امروز شرایطی است که هر اپراتور و شرکتی که نیاز داشته باشد به هر میزان پهنای باند می‌تواند دریافت کند.
کد مطلب: 40863
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام