۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۴

حل اختلالات تلفن همراه یک ماه و نیم زمان می‌برد

ایتنا- بیشتر از یک ماه زمان لازم است تا شاخص‌های فنی به حد استاندارد و مطلوب برسد.



معاون وزیر ارتباطات دوره انجام تست‌های آزمایشی اپراتورها برای ورود به نسل۳ را دارای مدتی حدود یک تا یک ماه و نیم دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که شاخص‌های فنی احصا نشده باشند پروانه نسل۳ صادر نخواهد شد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، علی‌اصغر عمیدیان امروز در حاشیه هفتمین سمپوزیوم مخابرات در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره زمان رفع اختلالات همراه اول اظهار کرد: برای ورود اپراتورها به نسلهای بالاتر ارتباطی لازم است دوره‌ای یک تا یک ماه و نیم به طور آزمایشی به فعالیت پرداخته شود تا در این مدت شاخص‌های مورد نظر فنی احصا شود که با احصای این شاخص‌ها مشکلات و اختلالات برطرف خواهد شد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات با تاکید بر این که اختلالات اخیر به دلیل تغییرات نرم افزاری و سخت افزاری در شبکه اپراتورها رخ می دهد اظهار کرد: تا زمانی که شاخص‌های فنی مورد نظر از سوی اپراتورها احصا نشود امکان صدور پروانه نسل۳ وجود ندارد و پس از تامین این شاخص‌ها به دنبال صدور پروانه اپراتورها می‌توانند به ارائه این خدمات به طور عمومی بپردازند.

عمیدیان در عین حال یادآور شد: همراه اول در حال گذراندن دوره ارائه آزمایشی خدمات نسل ۳ است و به طور همزمان رگولاتوری نیز در استانهایی که تحت آزمایش قرار دارند پارامترهای فنی را تست و ارزیابی می‌کند.

وی در عین حال عنوان کرد: به طور معمول حدود یک تا یک و نیم ماه زمان می‌برد تا شاخص‌های فنی به حد استاندارد و مطلوب برسد که در اپراتور دوم نیز دوره آزمایشی حدود سه هفته یا یک ماه به طول انجامید.
کد مطلب: 32279
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام