۰
plusresetminus
چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۱

زنده کردن خاطره عکاسی با فیلم در عصر دیجیتال

ایتنا- با دوربین جدیدی شرکت Olympus به دنیای عکسهای سلولزی و دوربین‌های آنالوگ بازگردید.
زنده کردن خاطره عکاسی با فیلم در عصر دیجیتال


شرکت Olympus دوربین دیجیتال جدیدی عرضه کرده که خاطره عکس‌برداری با فیلم‌های سلولزی و دوربین‌های آنالوگ را با امکانات متنوعش زنده می‌کند.


به گزارش ایتنا از فارس، دوربین یاد شده که Pen F نام دارد ۱۲۰۰ دلار قیمت دارد و دو ماه دیگر روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

این دوربین همراه با تراشه به روزشده ۱۶ مگاپیکسلی عرضه می‌شود که پیش از این هم در دوربین‌های ساخت المپیوس موجود بوده است.

همچنین Pen F دارای حسگر ۲۰ مگاپیکسلی جدید Micro Four Thirds است که بزرگتر از نمونه های مشابه یک اینچی در دوربین‌هایی مانند Sony RX100 است.

استفاده از این حسگر استفاده از لنزهای متنوع و متفاوت را بر روی دوربین یاد شده به سادگی ممکن می‌کند.

این دوربین از نظر تنوع لنز می‌تواند با Fujifilm X-T1 و X-T10 رقابت کند. منظره‌یاب الکترونیک OLED از نوع 2.36 میلیون نقطه‌ای و دارای نمایشگر لمسی 3 اینچی است و با فناوری وای.فای نیز سازگاری دارد.

تثبیت‌گر 5 محوری عکس عکاسی با این دوربین در نور کم را ساده‌تر و باکیفیت‌تر کرده و نورگیری بیشتر و کاهش زمینه مات و غیرشفاف در تصویر را تسهیل می‌کند.

دستگیره‌های فلزی و کمربند لاستیکی غیرلغزنده و دکمه شاتر به سبک دوربین‌های قبل از عصر دیجیتال این محصول را بسیار خاطره‌انگیز کرده است.

همچنین تقویت یا تضعیف برخی طیف‌های رنگی نیز بر روی این دوربین قبل از عکاسی به سادگی ممکن است.

در مجموع اگر چه ظاهر این دوربین شبیه به دوربین‌های عکاسی دهه ۶۰ میلادی است، اما انبوهی از امکانات برای عکاسی با کیفیت ۵۰ مگاپیسکل و تهیه تصاویر با فرمت RAW با سرعت ۱۰ فریم در ثانیه آن را به انتخابی مناسب مبدل کرده است.

شاتر این دوربین را می‌توان تا ۶۰ ثانیه بازنگهداشت یا رویدادی را که در یک شانزده هزارم ثانیه رخ داده ثبت کرد.
کد مطلب: 40710
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام