۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

رونمایی رسمی اپل از آیفون S6 و آیفون S6 پلاس

ایتنا- مهم‌ترین ویژگی آیفون‌های جدید اپل پردازش سریع‌تر، طول عمر بیشتر باتری، عملکرد بهتر دوربین و به کارگیری فناوری جدید 3D Touch است.
رونمایی رسمی اپل از آیفون S6 و آیفون S6 پلاس


شرکت اپل از نسل جدید آیفون‌های خود یعنی آیفونS6 و آیفون S6 پلاس به طور رسمی رونمایی کرد.


به گزارش ایتنا از مهر، تیم‌کوک مدیر اجرایی اپل در مراسمی که در سالن آمفی تئاتر بیل گراهام سانفرانسیسکو ترتیب داده شده بود آیفون‌های جدید را رسما به دنیا معرفی کرد. در کنار این دو محصول، iPad Pro و Apple TV نیز به حاضرین معرفی گردید.

اپل اعلام کرده که پردازشگر A9 را به جای A8 که در آیفون 6 به کار گرفته بود در محصولات جدیدش نصب کرده تا کاربران آیفون‌های جدید تفاوت سرعت عمل این دو سری را به خوبی احساس کنند.

در واقع پردازشگر A9 در مقایسه با نسخه A8 حدود 70 درصد عملکرد سریعتری داشته و در عین حال گرافیک آن نیز 90 درصد سریعتر است.

همچنین باتری آیفون‌‌های جدید طول عمر به مراتب بیشتری دارند که این ویژگی در ترکیب با نسخه جدید سیستم‌عامل iOS یعنی iOS9 محصولی چشمگیر در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

هر دو آیفون S6 و آیفون S6 پلاس از LTE Advanced حمایت می‌کند که می‌توان آن را نسخه سریعتری از ‌G مورد استفاده EE و وودافون در بریتانیا و سایر رقبای مطرح نظیر سامسونگ و ال‌جی دانست.

نکته جالب توجه دیگر به کارگیری تماس وای.فای در آیفون‌های جدید است که در زمانی که سیگنال شبکه وجود نداشته باشد با استفاده از آن می‌توان از تلفن همراه برای برقراری تماس استفاده کرد.

اما آنچه که در این محصولات جدید بیش از سایر موارد به چشم می‌آید فناوری لمس سه بعدی یا 3D Touch است. صفحه نمایشگری که از این فناوری بهره می‌برد قابلیت تشخیص انواع لمس صفحه توسط سرانگشتان را دارد به طوریکه این فناوری به آیفون‌های جدید امکان تمایز قایل شدن میان لمس با فشار یا لمس سرانگشتی را می‌دهد.

دوربین این آیفون‌ها حالا از 8 مگاپیکسل نسخه قبلی به 12 مگاپیکسلی ارتقا یافته است و جالب اینکه با استفاده از آنها می‌توان ویدئوهایی با کیفیت 4K تهیه کرد. بدین ترتیب اپل در این زمینه نیز سایر رقبایش را کنار زده است.

اپل اعلام کرده که از شیشه جدیدی در آیفون S6 و آیفون S6 پلاس استفاده کرده تا استحکام آنها را در برابر ضربات وارده به میزان چشمگیری افزایش داده باشد.

پیش سفارش این محصولات جدید از سه روز دیگر یعنی 12 سپتامبر آغاز و توزیع آنها در آمریکا، بریتانیا و اروپا از 25 سپتامبر شروع می‌شود و در ادامه نیز در سایر مناطق جهان به فروش خواهد رسید.
کد مطلب: 38076
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام