۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴

عرضه آیفون جدید و آیپد ایر ۳ با ۴۰ روز تاخیر

ایتنا- برخی سایت‌ها از احتمال عرضه iPhone 5se خبر می‌دهند که نسخه‌ای ارتقا یافته از iPhone 5s است و نمایشگر و پردازنده آن متحول شده‌اند.
عرضه آیفون جدید و آیپد ایر ۳ با ۴۰ روز تاخیر


پس از گمانه‌زنی‌های فراوان در مورد زمان برگزاری کنفرانس رسانه‌ای اپل برای معرفی محصولات جدیدش مشخص شد که این امر تا ۱۵ مارس یعنی حدود ۴۰ روز دیگر به تاخیر افتاده است.


به گزارش ایتنا از فارس، سایت‌های خبری مختلف در مورد آنکه قرار است در این نشست از چه محصولاتی رونمایی شود و این محصولات چه ویژگی‌هایی خواهند داشت گمانه‌زنی‌های مختلفی دارند.

برخی سایت‌ها از احتمال عرضه iPhone 5se خبر می‌دهند که نسخه‌ای ارتقا یافته از iPhone 5s است و نمایشگر و پردازنده آن متحول شده‌اند.

البته بعید به نظر می‌رسد ابعاد ۴ اینچی نمایشگر این گوشی تغییر کند. از جمله تحولات این گوشی می‌توان به استفاده از پردازنده سریع‌تر A8 و پردازشگر حرکات اشاره کرد.

در این گوشی از تراشه ان.اف.سی هم استفاده شده تا قابلیت پرداخت همراه یا اپل‌پی در آن تسهیل شود.

گوشی یاد شده در دو ظرفیت ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی طراحی شده و بعید است قابلیت 3D Touch موجود در گوشی آیفون 6 اس به آن اضافه شود.

iPad Air 3 نام تبلت دیگری است که احتمالا شش هفته دیگر شاهد رونمایی آن خواهیم بود.

این تبلت جایگزین iPad Air 2 خواهد شد که در اکتبر سال ۲۰۱۴ عرضه شد. بخشی از ویژگی‌های افشا شده تبلت مذکور عبارت است از نمایشگر 4K، 4 گیگابایت رم، سیستم صوتی ارتقا یافته با چهار بلندگو، فلاش ال.ای.دی برای دوربین و رابط هوشمند. اپل امیدوار است با عرضه این محصولات جدید به جنگ کاهش عرضه تبلت‌های خود برود.
کد مطلب: 40884
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام