۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱

پلتفرم ابری Salesforce برای سازمان‌های درمانی عرضه شد

ایتنا - Salesforce با پلتفرم Health Cloud تلاش می‌کند به بزرگترین ارایه دهنده خدمات نرم‌افزاری سازمانی برای مراکز بهداشتی و درمانی تبدیل شود.
پلتفرم ابری Salesforce برای سازمان‌های درمانی عرضه شد


شرکت Salesforce از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نرم‌افزارهای سازمانی محصول جدیدی را با نام Health Cloud کرد که قرار است برای ذخیره الکترونیکی اطلاعات مربوط به حوزه بهداشت و درمان مورد استفاده قرار بگیرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت Salesforce استراتژی خود را به گونه‌ای تعریف کرده است تا وارد صنایع مختلف شود و در این فرآیند به صورت ویژه بر کاربران و مشتریان هر صنعت تمرکز داشته باشد.

این شرکت هم‌اکنون سیستم منابع انسانی ارائه کرده است که کارمندان سازمان را مانند مشتریان مورد توجه قرار می‌دهد. شرکت Salesforce همچنین به تازگی سرویس‌های مالی سازمانی مبتنی بر خدمات پردازش ابری را در اختیار کسب و کارها قرار داد.

شرکت Salesforce با پلتفرم Health Cloud تلاش می‌کند به بزرگ‌ترین ارائه دهنده خدمات نرم‌افزاری سازمانی برای مراکز بهداشتی و درمانی تبدیل شود و سیستم‌های تعریف شده میان بیماران و مراکز درمانی را مدیریت کند.

 

این پلتفرم می‌تواند قابلیت‌هایی از جمله جمع‌آوری الکترونیکی اطلاعات پزشکی، دریافت داده‌های ارسال شده از فناوری‌های پوشیدنی و دیگر اطلاعات مورد نیاز را به صورت یکپارچه روی داشبورد خود ارائه دهد.

البته باید توجه داشت که ورود Salesforce به حوزه بهداشت و درمان چندان هم عجیب نیست. اگر بیماران را به مثابه مشتریان سازمانی در نظر بگیریم، این شرکت سعی دارد خدمات ویژه خود مخصوص کسب و کارها را برای مراکز درمانی ارائه دهد.
 
کد مطلب: 37939
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام