۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۷

ابزار موبایلی Square برای سازمان‌های کوچک عرضه شد

ایتنا - نسخه کنونی این ابزار فقط برای سیستم عامل موبایلی iOS ارایه شده است و طی چند هفته آتی نسخه اندرویدی هم روانه بازار می‌شود.
ابزار موبایلی Square برای سازمان‌های کوچک عرضه شد


شرکت Square ابزار جدید برنامه‌ریزی خود را برای سازمان‌های کوچک، فروشگاه‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات معرفی کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این ابزار کاربردی که با نام Appointments شناخته می‌شود کاربر را مجبور نمی‌کند تا برای استفاده از خدمات داخلی از شناسه کاربری و رمز عبور شرکت Square استفاده کند و بر این اساس ابزار یاد شده می‌تواند به صورت مستقل و بدون قابلیت‌های پرداختی شرکت Square مورد استفاده قرار گیرد.

نسخه کنونی این ابزار فقط برای سیستم عامل موبایلی iOS ارائه شده است و البته شرکت مذکور توضیح داد که در تلاش است طی چند هفته آتی نسخه ویژه آن برای اندروید را هم روانه بازار کند.

ابزار جدید که یک افزونه برای سیستم بوکینگ آنلاین Square Appointments محسوب می‌شود و کاربران سرویس‌ Calendar گوگل هم می‌توانند برنامه‌ریزی‌ها و قرارهای ملاقات خود را مبتنی بر آن تنظیم کنند.

 

در صورت فعال شدن افزونه مذکور، کاربران اینترنتی می‌توانند در سرویس پست الکترونیکی خود یک کلید ویژه برای بوکینگ در نظر بگیرند تا به صورت مستقیم هرگونه برنامه‌ریزی را به راحتی انجام دهند که این قابلیت به صورت رایگان ارائه می‌شود.

مهم‌ترین تفاوت میان ابزار موبایلی و سرویس اینترنتی این است که کاربران برای استفاده از قابلیت‌های آن نیاز به استفاده از شناسه کاربری و رمز عبور ندارند و به صورت مستقیم می‌توانند خدمات آن را در اختیار بگیرند.

لازم به ذکر است شرکت Square امسال تفاوت‌های فراوانی را در پلتفرم Register خود ایجاد کرده است تا خدمات گسترده‌تری را در اختیار سازمان‌های کوچک و متوسط قرار دهد.
 
کد مطلب: 37895
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام