۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸

یاهو ابزارهای موبایلی را مهم‌ترین فرصت مراکز نرم‌افزاری خواند

ایتنا - بین آپریل تا ژوئن 2015 کاربران آمریکایی 35 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته از دستگاه‌های موبایلی استفاده کرده‌اند.
یاهو ابزارهای موبایلی را مهم‌ترین فرصت مراکز نرم‌افزاری خواند


شرکت یاهو طی «کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان موبایلی» که روز گذشته در نیویورک برگزار شد بر اهمیت ابزارهای موبایلی نسبت به مرورگرهای اینترنتی تاکید کرد و ابزارهای جدیدی را ارائه داد تا برنامه‌نویسان به کمک آنها بتوانند تمرکز بیشتر بر این حوزه داشته باشند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، یاهو با استفاده از داده‌های پلتفرم تحلیلی Flurry که سال گذشته آن را خریداری کرد، میزان اهمیت ابزارهای موبایلی را به صورت تصویری به نمایش گذاشت و نشان داد که شرکت‌های نرم‌افزاری چگونه می‌توانند از این بازار استفاده کنند.

این شرکت اظهار داشت بین آپریل تا ژوئن ۲۰۱۵ کاربران آمریکایی ۳۵ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته از دستگاه‌های موبایلی استفاده کرده‌اند و هم‌اکنون به صورت میانگین هر کاربر روزی ۳ ساعت و ۴۰ دقیقه از دستگاه موبایلی خود استفاده می‌کند.

با این وجود یاهو اعلام کرد که این فعالیت‌های موبایلی چندان به مرورگرهای اینترنتی اختصاص نمیابد و در عوض ابزارهای موبایلی به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

داده‌های یاهو نشان داد میزان استفاده از مرورگرهای اینترنتی در دستگاه‌های موبایلی بین ماه‌های آپریل تا ژوئن ۲۰۱۵ نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۵۰ درصدی یافته است. در عوض صاحبان تلفن همراه زمان بیشتری را به ابزارهای موبایلی اختصاص می‌دهند و از این طریق فرصت‌های جدید را در اختیار مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار می‌گذارند.

شرکت یاهو با انتشار این اطلاعات سعی کرد فرصت‌های جدید را برای خود ایجاد کند. به همین دلیل طی کنفرانس مذکور سیستم Mobile Developer Suite یاهو نیز به‌روز شد.

در بین به‌روزرسانی‌های مختلف یاهو، این شرکت امکان به اشتراک گذاری اطلاعات روی شبکه اجتماعی Tumblr را هم آسان کرد.
لازم به ذکر است یاهو شرکت Tumblr را سال ۲۰۱۳ میلادی به قیمت ۱.۱ میلیارد دلار خرید.
 
کد مطلب: 37894
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام