۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴
رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور خبر داد

سرمایه‌گذاری 2500 میلیارد تومانی در بخش زیرساخت ارتباطات کشور

ایتنا- جهانگرد: در طول دو سال 91 و 92 مجموعا 110 میلیارد تومان برای کل ارتباطات کشور در بخش زیرساخت هزینه شده است.
سرمایه‌گذاری 2500 میلیارد تومانی در بخش زیرساخت ارتباطات کشور


رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور از سرمایه‌گذاری۲۵۰۰ میلیارد تومانی در بخش زیرساخت ارتباطات کشور خبر داد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، نصرالله جهانگرد در نشست مشترک فعالان حوزه ICT استان اردبیل با بیان اینکه در حوزه ارتباطات کشور در گذشته کارهای چشمگیری انجام نشده بود، گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در مدت زمان کوتاهی، ارتباطات کشور ۴۰ برابر افزایش دادیم.

وی با بیان اینکه به دلیل وجود تحریم‌ها مقدمات این کار به سختی فراهم شده است، افزود: در بخش ترافیک داخلی به دو ترابایت و در بخش بین الملل سه برابر می‌شویم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در طول دو سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ مجموعاً ۱۱۰ میلیارد تومان برای کل ارتباطات کشور در بخش زیرساخت هزینه شده است، تصریح کرد: در حال حاضر در بخش زیرساخت دو هزار و ۵۰۰ میلیارد سرمایه‌گذاری شده است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور با بیان اینکه ترافیک دیتا با توسعه نسل سوم موبایل نیازهای مقدماتی را ترمیم می‌کند، خاطرنشان کرد: در خصوص ایجاد مرکز IT همت و نخبگی استان را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه مرکز آپای استان اردبیل در برنامه سال‌جاری اجرایی می‌شود، گفت: اینترنت دانشگاه و مراکز علمی نیز در اولویت اصلی ما است.

جهانگرد افزود: در مورد پروژه‌هایی که در چارچوب دولت الکترونیک است، هماهنگی‌های لازم با ظرفیت شرکت‌های استانی انجام می‌شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور اضافه کرد: شرکت‌های استانی منابع و محصولاتی را تولید کنند که در کشورهای همسایه بازار فروش داشته باشد.
کد مطلب: 37495
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
استعفا !
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام