۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۳

مجوزهای نرم‌افزاری مایکروسافت ۱۳ درصد گران می‌شود

ایتنا - مایکروسافت اعلام کرد که از ابتدای آگوست امسال هزینه استفاده از این مجوزهای نرم‌افزاری 13 درصد افزایش میابد.
مجوزهای نرم‌افزاری مایکروسافت ۱۳ درصد گران می‌شود


شرکت مایکروسافت از ابتدای آگوست ۲۰۱۵ قیمت برخی مجوزهای دسترسی کاربری(CALs) خود را تا ۱۳ درصد افزایش می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مجوزهای نرم‌افزاری CALs که قرار است بر اساس این تصمیم‌گیری با قیمت بالاتر عرضه شوند مربوط به نرم‌افزارهای پیش‌فرض می‌شوند و مایکروسافت اعلام کرده است که در طرح جدید خود هزینه استفاده از هیچ نرم‌افزار ابری خود را افزایش نمی‌دهد.

مایکروسافت در توضیحات خود اعلام کرد که بر اساس طرح User CAL سازمان‌ها می‌توانند مجوزهای نرم‌افزاری را به‌ازای هر یک از کاربران خود خریداری کنند و از این طریق به خدمات مربوطه و سرور مرکزی دسترسی داشته باشند.
این خدمات می‌تواند حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات را بدون در نظر گرفتن تعداد دستگاه‌های الکترونیکی که از سرویس مربوطه استفاده می‌کنند شامل شود.

همچنین گفته شد که سازمان‌ها بر اساس طرح Device CAL می‌توانند مجوزهای نرم‌افزاری را به‌ازای هر یک از دستگاه‌های خود خریداری کنند و از این طریق به سرور دسترسی داشته باشند. این طرح به تعداد کاربرانی از نرم‌افزار استفاده می‌کنند توجهی ندارد و سازمان را موظف می‌کند که نرم‌افزار مربوطه را فقط روی یک دستگاه استفاده کند.

 

مایکروسافت به شرکت‌های نرم‌افزاری همکار خود اعلام کرد که از ابتدای آگوست امسال هزینه استفاده از این مجوزهای نرم‌افزاری ۱۳ درصد افزایش می‌یابد.

شرکت مایکروسافت در بیانیه اخیر خود همچنین توضیح داد که به چه دلیل، چه زمان و چگونه این افزایش قیمت را لحاظ می‌کند و سازمان چگونه می‌توانند با این اتفاق هزینه‌های نرم‌افزاری خود را مدیریت کنند.
 
کد مطلب: 36329
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام