۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۲

به‌روزرسانی Bing مایکروسافت برای دستگاه‌های موبایلی

ایتنا - به‌روزرسانی برای دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر اندروید و iOS ارایه شده است و به زودی ویندوز فونی‌ها هم از این قابلیت بهره‌مند می‌شوند.
به‌روزرسانی Bing مایکروسافت برای دستگاه‌های موبایلی


مهم‌ترین نکته‌ای که از نسخه ویژه جست‌وجوگر اینترنتی Bing برای رایانه‌های شخصی به ذهن ما خطور می‌کند، به تصاویر زیبای منتشر شده روی آن مربوط می‌شود.
این جست‌وجوگر صفحه نخست خود را همواره با عکس‌های هنری زیبا نمایش می‌دهد که توجه هر کاربری را جلب می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، اما مایکروسافت هم‌اکنون تصمیم گرفته است نسخه ویژه Bing برای دستگاه‌های موبایلی را به‌روز کند تا در نتیجه آن کاربران بتوانند روی صفحه اصلی ابزار مربوطه در گوشی هوشمند یا رایانه لوحی خود همین تصاویر زیبا را ببینند.

مایکروسافت در این خصوص توضیح داد که طراحی جدید برای دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر اندروید و iOS ارائه شده است و به زودی ویندوز فونی‌ها هم از این قابلیت بهره‌مند می‌شوند.

شرکت مایکروسافت می‌گوید که با انجام یک بررسی گسترده دریافته است کاربران موبایلی تمایل فراوانی دارند تا ابزارهای ویژه برای جست‌وجوهای اینترنتی را با طراحی کارت‌ها در اختیار بگیرند.

 

بر این اساس نسخه جدید ابزار Bing به گونه‌ای طراحی شده است که جست‌وجوهای اینترنتی را شبیه به کارت‌های مجزا انجام می‌دهد و اگر روی هر یک از این کارت‌ها دو بار کلیک شود، اطلاعات آن نمایان می‌گردد.

طراحی جدید برای نسخه موبایلی جست‌وجوگ اینترنتی Bing قابلیت «تصویر روز» را هم شامل می‌شود تا با هر بار ورود کاربران بتوانند یک تصویر زیبا را روی صفحه اصلی مشاهده کنند.
 
کد مطلب: 35418
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام