۰
plusresetminus
دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۶

جست‌وجوگر Bing بالاخره سودده شد

ایتنا - در فصل نخست سال مالی 2016 این جست‌وجوگر اینترنتی موفق شد یک میلیارد دلار درآمد کسب کند.
جست‌وجوگر Bing بالاخره سودده شد


از زمان راه‌اندازی موتور جست‌وجوی Bing مدت زیادی می‌گذرد و مایکروسافت برای موفقیت آن حتی قرارداد همکاری با یاهو منعقد کرده است. ولی انتشار گزارش مالی مربوط به فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی نشان داد که این کسب و کار در غول نرم‌افزاری جهان برای نخستین بار سودده شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، گزارش مالی فصل سوم ۲۰۱۵ همزمان با گزارش نخستین فصل از سال مالی ۲۰۱۶ منتشر شد. مایکروسافت در این گزارش توضیح داد که پس از مدت طولانی جست‌وجوگر اینترنتی Bing سرانجام به سوددهی رسید.

«آمی هود» مدیر مالی Bing توضیح داد در فصل نخست سال مالی ۲۰۱۶ این جست‌وجوگر اینترنتی موفق شد یک میلیارد دلار درآمد کسب کند.

مدیران مایکروسافت طی چند ماه گذشته پیش‌بینی کرده بودند که Bing سرانجام در سال مالی ۲۰۱۶ میلادی ضررهای مالی خود را پشت‌سر می‌گذارد و برای نخستین بار نتایج مالی قابل قبول به دست می‌آورد.

 

مقامات مایکروسافت در سال ۲۰۱۳ میلادی به تحلیلگران اعلام کردند که این شرکت با تکمیل مراکز داده مربوط به جست‌وجوگر اینترنتی خود می‌تواند در این زمینه درآمد قابل ملاحظه‌ای را به دست آورد.

شرکت مایکروسافت همچنان به سرمایه‌گذاری در عرصه جست‌وجوگرهای اینترنتی و تبلیغات افزایش می‌دهد و طی ماه‌های گذشته فعالیت‌های گسترده در این زمینه انجام داده است. این شرکت چندی پیش مرکز توسعه آگهی‌های تصویری خود را که ۱۰۰۰ کارمند داشت به AOL فروخت تا بتواند بر دیگر بخش‌های این عرصه تمرکز کامل داشته باشد.
 
کد مطلب: 38866
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام