۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۳

عرضه ابزار موبایلی برای تحلیل داده‌ها در Azure مایکروسافت

ایتنا - سرویس Azure Mobile Engagement که در خانواده نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات(SaaS) طبقه‌بندی می‌شود.
عرضه ابزار موبایلی برای تحلیل داده‌ها در Azure مایکروسافت


شرکت مایکروسافت پیش‌نمایش عمومی سرویس تحلیل لحظه به لحظه داده مبتنی بر سیستم Azure را برای دستگاه‌های موبایلی عرضه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این سرویس جدید با نام Azure Mobile Engagement معرفی شده و بر پایه خدمات شرکت فرانسوی Capptain که مایکروسافت در مه ۲۰۱۴ آن را خریداری کرد، توسعه یافته است.

سرویس Azure Mobile Engagement تحلیل‌های لحظه به‌لحظه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا ضمن افزایش بهره‌مندی از این ابزار، امکان ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی برای سازمان‌ها آسان‌تر شود.

داده‌ها در این سرویس می‌توانند مبتنی بر نرم‌افزارهای CRM، CMS و دیگر سیستم‌های سازمانی جمع‌آوری شوند که یک رابط کاربری در ابزار یاد شده این اطلاعات را در اختیار می‌گیرد.

 

شرکت مایکروسافت در وبلاگ رسمی خود مخصوص سیستم پردازش ابری Azure نوشت: «سرویس Azure Mobile Engagement که در خانواده نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات(SaaS) طبقه‌بندی می‌شود، نوعی پلتفورم ویژه مبتنی بر داده‌های کاربران است که برای آن قابلیت تقسیم‌بندی جزییات فعالیت کاربر، تحلیل فعالیت‌ها و اطلاع‌رسانی هوشمند مبتنی بر اتفاقات مختلف در حوزه داده‌ها در نظر گرفته شده است.»

این سرویس با دیگر درگاه‌های اطلاع‌رسانی از جمله GCM گوگل، APNS اپل یا MPNS مایکروسافت سازگار است.

مدیران مایکروسافت تاکید کردند که سرویس جدید اطلاعات مربوط به فروش محصول را که از داده‌های مشتریان دریافت می‌شود به اشتراک نمی‌گذارد یا به فروش نمی‌رساند.
 
کد مطلب: 34761
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام