۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹

خدمات احراز هویت مایکروسافت در فضای ابری به‌روز شد

ایتنا - 50 هزار کاربر نخستی که در این سرویس شناسایی شوند به صورت رایگان خدمات آن را مورد استفاده قرار می‌دهند.
خدمات احراز هویت مایکروسافت در فضای ابری به‌روز شد


شرکت مایکروسافت امروز پیش‌نمایش سرویس احراز هویت ابری خود موسوم به Azure Active Directory را به صورت عمومی عرضه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، سرویس Azure Active Directory (AD) B2C برای آن دسته از مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار ارائه شده است که می‌خواهند ابزارهای کاربردی و خدمات خود را مبتنی بر وب، رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های موبایلی ارائه دهند تا احراز هویت کاربران در سایت‌هایی مانند فیس‌بوک، گوگل و Microsoft Account آسان شود.

مایکروسافت همچنین سرویس دیگری با نام Azure AD B2B ارائه کرده است که برای احراز هویت کاربران سازمانی در شرکت‌هایی که با یکدیگر همکاری می‌کنند، صورت می‌گیرد. بر این اساس کارمندان شرکت‌های مختلفی که با یکدیگر همکاری دارند با سرویس جدید پردازش ابری مایکروسافت می‌توانند در سیستم‌های یکدیگر وارد شوند.

 

سیستم‌های Azure AD B2B و B2C مبتنی بر خدمات Azure AD مایکروسافت ارائه شده‌اند که برای تشخیص هویت کارمندان در شبکه‌های سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. سرویس جدیدی که مایکروسافت از روز جاری ارائه کرده است قابلیت‌های سیستم قبلی را ارتقاء می‌دهد.

سیستم Azure AD B2C در قالب خدماتی ارائه می‌شود که سازمان‌ها به‌ازای تعداد کارمندانی که از آن استفاده می‌کنند، هزینه می‌پردازند. مایکروسافت توضیح داد ۵۰ هزار کاربر نخستی که در این سرویس شناسایی شوند به صورت رایگان خدمات آن را مورد استفاده قرار می‌دهند و سپس سازمان می‌بایست به‌ازای هر یک اطلاعات هویتی که در سیستم ذخیره می‌کند، یک سنت بپردازد.
 
کد مطلب: 38190
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام