۰
plusresetminus
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۳

قابلیت کلان داده‌های اوراکل برای سیستم Hadoop به‌روز شد

ایتنا - استراتژی کلان داده‌ای اوراکل بر گستره ابزارهای تحلیل داده که اطلاعات را از منابع مختلف دریافت می‌کنند، تاکید دارد.
قابلیت کلان داده‌های اوراکل برای سیستم Hadoop به‌روز شد


شرکت اوراکل با عرضه یک نرم‌افزار مجازی‌سازی به همراه ابزار همانندسازی، بخشی از سیستم جامع خود مخصوص کلان داده‌ها(Big Data) را به‌روز کرد تا Hadoop به صورت گسترده‌تر در سازمان‌های سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، "نِیل مندلسون"(Neil Mendelson) مدیر مرکز کلان داده‌ها و سیستم‌های تحلیلی پیشرفته اوراکل توضیح داد که برنامه‌های این شرکت این است که فناوری‌های کاربردی از جمله Hadoop را در اختیار بگیرید و آن را به صورت گسترده‌تر برای سازمان‌ها ارائه دهد.

مندلسون اظهار داشت که استراتژی کلان داده‌ای اوراکل بر گستره ابزارهای تحلیل داده که اطلاعات را از منابع مختلف دریافت می‌کنند، تاکید دارد.

 

از جمله قابلیت‌های جدید اوراکل می‌توان به سیستم Big Data Discovery اشاره کرد که سیستم بصری Hadoop محسوب می‌شود و این اطمینان را ایجاد می‌کند که کارشناسان حوزه داده می‌توانند به سرعت به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند و مبتنی بر بازارهای مجازی‌سازی نیازهای خود را برطرف کنند.

ابزار دیگر در این زمینه با نام Big Data for Golden Gate شناخته می‌شود که مجموعه‌ای از محصولات در حوزه همانندسازی داده‌ها در آن واحد است تا سیستم Hadoop بتواند مبتنی بر فرمت‌های HDFS، Flume،‌ Hive و Hbase فعالیت‌های خود را ادامه دهد.
 
کد مطلب: 34760
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام