۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۷

خرید ۵۰ میلیون دلاری اوراکل برای تقویت سیستم‌های کلان داده

ایتنا - شرکت Crosswise در هر ماه بیش از یک پتابایت داده را در اختیار می‌گیرد که این رقم معادل یک میلیون گیگابایت اطلاعات محاسبه می شود.
خرید ۵۰ میلیون دلاری اوراکل برای تقویت سیستم‌های کلان داده


اوراکل شرکت Crosswise که به صورت گسترده در زمینه سیستم‌های تحلیل کلان داده فعالیت می‌کند و سرویس‌های چندگانه تبلیغاتی ارائه می‌دهد را خریداری کرد و آن را در زیرمجموعه مرکز Data Cloud خود قرار داد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پروپورتال، اگرچه هنوز رقم دقیق این واگذاری مشخص نشده است، ولی منابع آگاه اعلام کردند اوراکل برای خرید Crosswise و تقویت سیستم‌های کلان داده خود ۵۰ میلیون دلار در این معامله پرداخت کرده است.

اوراکل قصد دارد فناوری این شرکت را با سرویس Data Cloud خود ادغام کند. این سرویس به گونه‌ای طراحی شده است که اطلاعات کاربردی را از شرکت‌های ثانوی دریافت می‌کند و پس از تحلیل آنها را در اختیار مراکز تبلیغاتی می‌گذارد تا بتوانند به راحتی اهداف خود را محقق سازند.

 

سرویس مذکور به بیش از ۸۰ درصد شرکت‌های تبلیغاتی در آمریکا خدمات خود را ارائه می‌دهد و طی چند سال اخیر باعث شده است بودجه تبلیغاتی در این مراکز به حداکثر برسد.

شرکت Crosswise در هر ماه بیش از یک پتابایت داده را در اختیار می‌گیرد که این رقم معادل یک میلیون گیگابایت اطلاعات محاسبه می شود. این شرکت انواع مختلف داده‌ها را تحلیل می‌کند که از جمله آنها می‌توان به اطلاعات شبکه‌های Wi-fi، هماهنگی‌های ماهواره GPS، میزان استفاده از سیستم‌های عامل، سیستم‌های تشخیص هویت در دستگاه‌های موبایلی، و آدرس IP در دستگاه‌های الکترونیکی اشاره کرد.
 
کد مطلب: 42419
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام