۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۲

شعبه اروپایی بلک‌بری به کارخانه فولکس فروخته شد

ایتنا - آزمایشگاه تخصصی تحقیق و توسعه بوخوم نخستین مرکز تحقیقاتی بلک‌بری در خارج از مرزهای فرانسه بود که در سال 2008 با سرمایه‌ای بالغ بر 28 میلیون یورو فعالیت خود را آغاز کرد.
شعبه اروپایی بلک‌بری به کارخانه فولکس فروخته شد


شرکت کانادایی بلک‌بری مرکز تحقیق و توسعه(R&D) خود در اروپا که در شهر بوخوم آلمان واقع شده بود را به کارخانه خودروسازی Volkswagen واگذار کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز، شرکت Volkswagen در جریان این واگذاری جدید توضیح داد که مرکز تحقیق توسعه بلک‌بری را به عنوان بخشی از زیرمجموعه Infotainment خود به کار می‌گیرد.

شرکت خودروسازی Volkswagen در بیانیه خود اعلام کرد که طی چند سال اخیر با تاکید هرچه بیشتر بر تحقیقات و سرمایه‌گذاری بیشتر در این زمینه توانسته است محصولات خود را به صورت گسترده‌تر در بازار جهانی به فروش برساند و در همین راستا این زیرمجموعه را به شرکت اضافه کرده است.

هنوز جزئیات مالی این واگذاری مشخص نشده است، با این وجود بدیهی است که بلک‌بری به دنبال مشکلات چند سال اخیر و کاهش قابل ملاحظه سهم خود در بازار جهانی تلفن‌همراه ترجیح می‌دهند از هزینه‌ها بکاهد و اندازه کوچک‌تری داشته باشد.

 

لازم به ذکر است که آزمایشگاه تخصصی تحقیق و توسعه بوخوم نخستین مرکز تحقیقاتی بلک‌بری در خارج از مرزهای فرانسه بود که در سال ۲۰۰۸ با سرمایه‌ای بالغ بر ۲۸ میلیون یورو فعالیت خود را آغاز کرد.

دکتر "هینز-جاکوب نوبر"(Heinz-Jakob Neußer) از اعضای هیئت مدیره مرکز توسعه Volkswagen در این خصوص گفت: «ارتباطات مهم‌ترین قابلیت در نسل آتی خودروها محسوب می‌شود و تمرکز روی این خدمات می‌تواند مزایای فراوانی به دنبال داشته باشد. بسیاری از کاربران این روزها به دنبال خرید خودروهایی با قابلیت اتصال به اینترنت هستند و سلیقه کاربران جهانی به سمتی می‌رود که باید پیشرفته‌ترین خدمات مخابراتی و ارتباطی را در آنها به کار گرفت.»


 
کد مطلب: 31325
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام