۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۶

Passport بلک‌بری با طلای ۲۴ عیار ساخته شد

ایتنا - شرکت ویتنامی برای فروش مدل ویژه Passport با بدنه طلا اعلام کرد که کاربران باید برای به‌جز قیمت اصلی برای هر یک از آن‌ها بین 375 تا 470 دلار بپردازند.
Passport بلک‌بری با طلای ۲۴ عیار ساخته شد


اوایل ماه گذشته میلادی نخستین اخبار در مورد مدل ویژه گوشی هوشمند Passport بلک‌بری با بدنه‌ای از جنس طلا منتشر شد و این بار جزئیات دقیق مربوط به این محصول اعلام شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز، این گوشی هوشمند که ظاهر متفاوت دارد و قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارد، این بار به صورت ویژه با بدنه‌ای از جنس طلا در شرکت ویتنامی Mavang ساخته می‌شود.

گوشی هوشمند Passport با نمایشگر مربعی خود که ویژگی‌های منحصر به‌فرد را در اختیار صاحبان مشاغل می‌گذارد یک قاب ویژه در اطراف خود دارد که در مدل معمولی این قابل و بدنه پشتی از جنس فولاد ضدزنگ ساخته می‌شوند.

اما برای نسخه لوکس و ویژه این گوشی هوشمند متفاوت در بخش قابل و بدنه پشتی از طلای ۲۴ عیار استفاده شده است.

 

بدنه این گوشی هوشمند به صورت دست‌ساز ساخته شده است که گفته می‌شود ساخت بخش طلایی در هر یک از آنها بین ۳ تا ۴ ساعت زمان می‌برد.

شرکت ویتنامی برای فروش مدل ویژه Passport با بدنه طلا اعلام کرد که کاربران باید برای به‌جز قیمت اصلی برای هر یک از آنها بین ۳۷۵ تا ۴۷۰ دلار بپردازند و البته با توجه به اینکه این محصول محدود ساخته شده است، باید هرچه سریع‌تر آن را پیش‌خرید کنند.


 
کد مطلب: 33063
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام