۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۳

مایکروسافت جستجوگر بینگ را به میان دانش‏آموزان می‏برد

ایتنا- مایکروسافت سعی دارد جای خود را در میان بازارهای آموزشی هم باز کند و "بینگ" شاید بتواند این راه را برایش هموار کند.
مایکروسافت جستجوگر بینگ را به میان دانش‏آموزان می‏برد


شرکت مایکروسافت که تلاش می‏کند سهم خود را از بازارهای آموزشی افزایش دهد، قصد دارد با انجام اصلاحاتی بر روی جستجوگر بینگ خود نظر دانش‏آموزان مدارس را به آن جلب کند. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب‏سایت pcworld، شرکت مایکروسافت اعلام کرده است قصد دارد با انجام برخی اقدامات نظر دانش‏آموزان را به جستجوگر اینترنتی بینگ خود جلب کند. 

حذف آگهی‏های تبلیغاتی از نتایج جستجو، فیلتر کردن محتواهای ویژه بزرگسالان و جلوگیری از تغییر تنظیمات بینگ توسط دانش‏آموزان از جمله اقداماتی است که مایکروسافت امیدوار است با انجام آنها بتواند جستجوگر بینگ خود را برای استفاده دانش‏آموزان مناسب‏تر کند.

مایکروسافت همچنین قصد دارد با ارتقا صفحه اصلی (Homepage) بینگ، مواردی را به آن بیفزاید که برای کاربران دانش‏آموز مفید باشد. طرح‏ درس‏ها و برخی پرسش‏های ساده ویژه کودکان از جمله این موارد است که مایکروسافت قرار است آنها را به صفحه اصلی جستجوگر بینگ بیفزاید.

شرکت مایکروسافت این خبر را در میان اعضای انجمن بین‏المللی حمایت از کاربرد فناوری در آموزشی که در تگزاس گرد هم آمده بودند، اعلام کرده است. این شرکت همچنین تایید کرده است که قرار است ۱۰ هزار تبلیت سِرفیس را به آموزگارانی که در این گردهمایی شرکت کرده‏اند، تحویل دهد.

براساس این گزارش، شرکت‏های اپل، گوگل و مایکروسافت بر سر بازار آموزشی با یکدیگر در رقابت هستند. این سه شرکت برای بازاریابی محصولاتی مثل آیپد، سرفیس و کروم بوک حساب ویژه‏ای بر روی بازار آموزش باز کرده‏اند. 

رتبه‏بندی‏هایی که در سال ۲۰۰۹ انجام شده است، نشان می‏دهد که نظام آموزشی از نظر میزان هزینه‏، بعد از نظام مراقبت‏های بهداشتی و در رده دوم قرار دارد.
کد مطلب: 26612
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ