۰
plusresetminus
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۰۰

خسارات حملات سایبری طی یک سال گذشته 3 برابر شد

ایتنا - طی یک سال گذشته هزینه‌های مربوط به حملات سایبری به شرکت‌های بریتانیایی سه برابر افزایش یافته است.
خسارات حملات سایبری طی یک سال گذشته 3 برابر شد


کارشناسان اعلام کردند طی یک سال گذشته میزان حملات هکرها به مالکیت‌های معنوی ارزشمند و اطلاعات کاربران افزایش چشمگیری یافته است و در همین راستا طی یک سال گذشته هزینه‌های مربوط به حملات سایبری به شرکت‌های بریتانیایی سه برابر افزایش یافته است.


به گزارش ایتنا،‌ وزارت بازرگانی، نوآوری و مهارت بریتانیا با انتشار گزارشی توضیح داد طی سال ۲۰۱۲ میلادی ۸۷ درصد شرکت‌های کوچک و ۹۳ درصد سازمان‌های بزرگ بریتانیا دست‌کم یک نوع حمله سایبری را تجربه کردند.

در این گزارش آمده است که هزینه‌ها و خسارات ناشی از حملات سایبری به شرکت‌های بریتانیایی سالانه میلیاردها پوند محاسبه می‌شود و طی یک سال گذشته سه برابر شده است.

بدترین نوع این حملات طی سال گذشته میلادی به هر یک از شرکت‌های کوچک بریتانیایی به طور میانگین ۵۰ هزار پوند خسارت وارد کرد و آن دسته از سازمان‌هایی که بیش از ۲۵۰ کارمند داشتند در جریان این حملات به‌طور میانگین ۶۵۰ هزار پوند خسارت دیدند.

این گزارش همچنین نشان داد نیمی از حملات سایبری سال گذشته مجدد تکرار شده‌اند و به طور میانگین هر یک از سازمان‌های بزرگ بریتانیا در سال گذشته با ۱۱۳ حمله و هر یک از سازمان‌های کوچک با ۱۷ حمله مواجه شدند.
 
 
کد مطلب: 25932
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام