۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۳

خانه تکانی کنید و پول بسازید!

ایتنا - سایت شپیور یکی از این سایت‏های داد و ستد است که در آن می‏توان تمامی اجناس نو و دست دوم را آگهی کرد.


این روزها همه دارند برای سا‏ل‏ نو آماده می‏شوند.
خانه تکانی می‏کنند و کلی خرت و پرت و وسیله‏های بزرگ و کوچک را از دل کمدها و کشوهایی که مدت‏هاست به فراموشی سپرده شده‏اند بیرون می‏کشند. وسیله‏هایی که شاید خودشان هم از وجود خیلی‏هایشان خبر ندارند و آنها را فراموش کرده‏اند و یا مدت‏هاست لقب «دست و پا گیر» و «جا تنگ کن» به آنها می‏دهند!

اما در برخورد با این وسیله‏های اضافی و جا تنگ کن و شاید تکراری چه باید کار کرد؟
بعضی‎ها آنها را در انباری‏ها می‏چپانند، بعضی دیگر به افراد نیازمند می‏بخشند و برخی هم گوش به زنگ سمساری‏های سیار می‏شوند تا اگر فرصتی پیش آمد از شر آنها راحت شوند!
اما راه دیگری هم برای خلاصی از این خرت و پرت‏های به ظاهر خاک گرفته و بدون ‏استفاده وجود دارد.
این روش که هم راحت‏تر و بی دردسرتر است و هم به زندگی امروزی ما آدم‏ها نزدیک‏تر، استفاده از سایت‏های نیازمندی آنلاین است. با این روش می‏توان اجناس را آگهی کرد و فروخت و با یک تیر دو نشان زد، هم از شر وسایل نو و دست دوم‏ اضافی راحت شد و هم دیگران را به خواسته و نیازشان رساند. چرا که ممکن است آنها دقیقاً همان چیزی باشند که دوستی، همسایه‏ای یا همشهری‏ای به دنبال آن می‏گردد اما از وجودشان خبر ندارد.
از همه مهم‏تر این که با این کار می‏توان در این روزهای آخر سال پولی هم در ‏آورد! 

به گزارش ایتنا سایت شپیور یکی از این سایت‏های داد و ستد است که در آن می‏توان تمامی اجناس نو و دست دوم را آگهی کرد. این امکان به طور رایگان در اختیار همه قرار می‏گیرد و هیچ محدودیت جغرافیایی ندارد. یعنی از هر کجای ایران می‏توان کالایی را در معرض دید بقیه گذاشت و برای آن مشتری پیدا کرد.
اما موضوع مهم تر این است که همه این سرویس‏ها رایگان هستند و بدون وجود هیچ واسطه و دلالی، خریدار و فروشنده به طور مستقیم یکدیگر را پیدا خواهند کرد. 

برای این کار باید ابتدا به سایت www.sheypoor.com بروید و عضو سایت ‏شوید. سپس روی گزینه ثبت آگهی کلیک کنید و دسته‏بندی موردنظرتان را انتخاب ‏کنید. سپس مشخصات کالایی که می‏خواهید بفروشید را وارد کنید و آگهی خود را درج کنید. به همین راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه‏ای! می‏توانید تلفن تماس خود را به آگهی اضافه کنید و یا برای حفظ حریم شخصی از تماس‏های دیگری مثل ایمیل و پیامک استفاده کنید. برای تأثیر بیشتر آگهی‏تان می‏توانید تصاویری از کالا را به صفحه آگهی اضافه کنید تا راحت‏تر دیده شوند و قابل مقایسه باشند.
البته ویتامین‏های مختلفی هم در شیپور وجود دارد که به فروش راحت‏تر کالا کمک می‏کنند و با سر زدن به سایت، از آنها سر در خواهید آورد!

حالا که کمدتان خالی از وسایل اضافی و جایتان باز شد، بد نیست که سری هم به آگهی‏های موجود در شیپور بزنید و چیزهایی را که به دنبا‏لش هستید پیدا کنید و بخرید. 
 
 
کد مطلب: 25578
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام