۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۶
هشدار کسپرسکی آنلاین:

کسپرسکی را فقط از نمایندگان معتبر بخرید

ایتنا - به کلیه کاربران توصیه می‌شود قبل از خرید محصولات کسپرسکی نسبت به اعتبار فروشنده این محصولات اطمینان حاصل کرده و مطمئن شوند نام فروشنده و سایت مربوطه در فهرست نمایندگان معتبر فروش آنلاین قرار داشته باشد.
کسپرسکی را فقط از نمایندگان معتبر بخرید



شرکت تجارت الکترونیک ایرانیان (ایدکو) به عنوان تنها توزیع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه نسبت به حضور فروشندگان غیرمعتبر که اقدام به فروش آنلاین محصولات امنیتی کسپرسکی در فضای مجازی می کنند، هشدار داد. 

به گزارش ایتنا سینا بقایی مدیر عامل شرکت ایدکو با اشاره به فروش آنلاین محصولات کسپرسکی توسط سایت‌های غیرمعتبر گفت: به کلیه کاربران توصیه می‌کنیم قبل از خرید محصولات کسپرسکی نسبت به اعتبار فروشنده این محصولات اطمینان حاصل کرده و مطمئن شوند نام فروشنده و سایت مربوطه در فهرست نمایندگان معتبر فروش آنلاین قرار داشته باشد.

وی با اشاره به فروش آنلاین این محصولات در سایت‌های تبلیغاتی و همچنین تخفیفات گروهی یادآوری کرد: چنانچه کاربران از طریق سایت‌های تخفیف گروهی اقدام به خرید نرم‌افزارهای امنیتی کسپرسکی می‌کنند، باید دقت داشته باشند این تخفیفات از سوی نمایندگان معتبر ارائه شده باشد. در غیر این صورت به هیچ وجه مورد کانال فروش اصلی محصولات نبوده و مسئولیتی در قبال آنها نخواهند داشت.

بقایی در خاتمه گفت: برای آشنایی با فهرست نمایندگان معتبر و مورد تائید کسپرسکی آنلاین می‌توانید به این نشانی مراجعه کرده و خرید مطمئنی داشته باشید.
 

کد مطلب: 24863
نام شما
آدرس ايميل شما


بهرام
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام
در متن اشاره شده است این شرکت تنها نماینده فروش آنلاین کسپراسکی است که متاسفانه صحیح نمیباشد
شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل) نیز به عنوان فروشنده مجاز این محصول مطرح است و نام این شرکت در سایت رسمی کسپر ذکر شده است
تشکر