۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۸

حجم تبادلات همراه در پنج سال آینده به ۳۱ میلیارد دلار می‌رسد

ایتنا- اگر شما هم خرید و فروش کالاهایتان را از طریق موبایلتان انجام می‌دهید، پس بدانید و آگاه باشید که شما هم یک "تاجر همراه" هستید!
حجم تبادلات همراه در پنج سال آینده به ۳۱ میلیارد دلار می‌رسد


شرکت پژوهشی فورستر پیش‌بینی کرده است حجم تبادلات همراه در عرض پنج سال آینده به ۳۱ میلیارد دلار خواهد رسید. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت mashable، برآوردهای شرکت پژوهشی فورستر نشان می‌دهد خرید و فروش کالا‌ها و خدمات از طریق ابزارهای همراه که اصطلاحاً از آن با عنوان «تجارت همراه» یاد می‌شود، در عرض چند سال آینده رشد شتابنده‌ای را تجربه خواهد کرد. 

بر اساس برآوردهای این شرکت، سال گذشته فقط در آمریکا حدود ۸ میلیارد دلار کالا و خدمات از طریق گوشی‌های هوشمند خرید و فروش شده است که این میزان ۳ درصد از کل خریدهای آنلاین و یک درصد از کل حجم خرده فروشی‌ها را شامل می‌شود. 

بر اساس پیش‌بینی‌های فورستر حجم تبادلات همراه تا پنج سال آینده با ۳۳ درصد رشد به رقم ۳۱ میلیارد دلار خواهد رسید و ۹ درصد از کل خریدهای آنلاین را به خود اختصاص خواهد داد. 

تحلیلگران فورستر این یافته‌ها را از بررسی گزارش‌های فروش شرکت‌هایی مثل آمازون و eBay که تبادلات همراه آن‌ها سر به میلیارد می‌زند، به دست آورده‌اند. 

شرکت فورستر در گزارش خود هشدار داده است که خرده فروشان در زمینه تجارت همراه سرمایه گذاری چندان مناسبی انجام نداده‌اند و یا اگر هم انجام داده و نرم افزارهایی در این زمینه طراحی کرده‌اند، مشتریان از آن‌ها اطلاعی ندارند. 

شرکت فورستر به فروشندگان توصیه کرده است سرمایه گذاری بیشتری در این حوزه انجام دهند و وب سایت‌ها و پایگاه‌های اینترنتی خود را طوری طراحی کنند که بتوان از طریق ابزارهای همراه نیز به آن‌ها مراجعه کرد.
کد مطلب: 25080
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام