۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۷

کاهش فروش گلکسی اس 5 به‌خاطر آیفون 6

ایتنا- خبر بد برای سامسونگ! خیلی از کاربران منتظر ورود آیفون6 به بازار هستند و قصد خرید گوشی دیگری ندارند!
کاهش فروش گلکسی اس 5 به‌خاطر آیفون 6


اگرچه گوشی سامسونگ گلکسی اس ۵ فروش بسیار خوبی داشته، اما سفارشات خرید این گوشی برای سه ماهه سوم ۲۰۱۴ با کاهش قابل توجه ۲۵ درصدی به دلیل در پیش بودن عرضه آیفون شش مواجه شده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، ایسنا، به نقل از جی ‌اس ‌ام آرنا، این خبر برای شرکت سامسونگ چندان خوشایند نیست زیرا بسیاری از کارشناسان معتقدند که بخش قابل توجهی از متقاضیان خرید گلکسی اس ۵ به دلیل در پیش بودن عرضه آیفون ۶ از خرید آن منصرف شده‌اند.

براساس گزارشهای فروش از کشور تایوان ۲۱ میلیون دستگاه گلکسی اس ۵ در سه ماهه دوم امسال به فروش رفته است و برای سه ماهه سوم شرکت سامسونگ تنها سفارش ۱۵ میلیون دستگاه از این گوشی را دریافت کرده است.

پرچمدار قبلی سامسونگ (گلکسی اس ۴) نیز با یک کاهش خرید از شش به پنج میلیون دستگاه مواجه شده بود. شرکت سامسونگ معتقد است بسیاری از خریداران احتمالی منتظر ورود آیفون شش به بازار هستند.

هیجان مشتریان برای گوشی بعدی اپل قابل درک است زیرا شایعات حاکی از این است که آیفون شش اولین اسمارت ‌فون اپل با نمایشگر قابل رقابت با گوشیهای اندرویدی صفحه بزرگ است و از یک صفحه نمایش با پوشش ضدخش یاقوت کبود بهره می‌برد.

این احتمال وجود دارد که گوشیهای اندرویدی دیگری نظیر اچ ‌تی ‌سی وان ام ۸ و ال‌ جی ۳ نیز در تصمیم مشتریان برای توقف خرید گلکسی اس ۵ تاثیرگذار بوده باشد.
کد مطلب: 30825
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام