۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۱

شرکت دل جای پای خود در بازار نرم افزارهای کسب و کار را محکم می‌کند

ایتنا- قرارگرفتن در زمره بهترین‌ها، در حوزه سخت‌افزار، بسیار حائز اهمیت است. دل، علاوه بر حفظ موقعیت خود در بازار سخت‌افزار، در تلاش برای بهترین‌بودن در بازار نرم‌افزار نیست، هست.
شرکت دل جای پای خود در بازار نرم افزارهای کسب و کار را محکم می‌کند


شرکت دل که مدتی است تلاش می‌کند جای پای خود را در بازار نرم‌افزارهای کسب‌وکار محکم کند، اخیراً یکی از شرکت‌های عرضه کننده راهکارهای مدیریت پردازش ابری را خریداری کرده است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب‌سایت zdnet، دل شرکت گِیل تکنولوژی (Gale Technologies) را که در زمینه عرضه فناوری‌های پردازش ابری و سیستم‌های کسب‌وکار تخصص دارد، خریده است. 

مقامات شرکت دل ضمن تایید این خبر گفته‌اند هم اکنون در حال ایجاد یک گروه ویژه برای طراحی و توسعه سیستم‌ها و راهکارهای کسب‌وکار هستند و قصد دارند به کمک آن راهبردهای خود در زمینه تولید راهکارهای کسب و کار را دنبال کنند. 

شرکت گیل تکنولوژی که در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده دارای دو محصول عمده است: یکی گیل فورس که برای مدیریت خودکار زیرساخت‌های مربوط به پایگاه‌های داده به کار می‌رود و دیگری نیز کلود اسکجولر (Cloud Scheduler) نام دارد که برای مدیریت ابزار‌ها و تجهیزات مجازی سازی شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

بر اساس این گزارش، خرید گیل تکنولوژی به دل کمک می‌کند راهکارهای خود در حوزه مدیریت فناوری پردازش ابری را تقویت کند. 

ماریوس هاس، رئیس بخش کسب‌وکار‌ها در شرکت دل در این باره گفته است: گیل تکنولوژی یکپارچگی خوبی با خانواده راهکارهای اکتیو اینفراستراکچر (Active Structutre) ما دارد و مبنای خلاقانه، انعطاف پذیر و جامعی را برای نرم‌افزار‌ها، زیرساخت‌های دسکتاپ‌های مجازی و فناوری‌های پردازش ابری خصوصی برای مشتریان ما به دست می‌دهد. 

شرکت دل که یکی از بر‌ترین عرضه کنندگان محصولات سخت‌افزاری در دنیای آی.تی است، در این اواخر تلاش می‌کند در دنیای نرم‌افزار‌ها هم برای خود جای پایی بیابد. 

دل در حال حاضر دقیقاً‌‌ همان راهبردی را در پیش گرفته است که شرکت آی.بی.‌ام چندین دهه قبل در پیش گرفته بود و خود را از یک شرکت سازنده محصولات سخت‌افزاری به یکی از غول‌های نرم‌افزار تبدیل کرد. 

شرکت اچ.پی نیز از جمله دیگر شرکت‌هایی است که راهبردهای مشابهی را اتخاذ کرده است.
کد مطلب: 24344
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام